مهران غفوریان| مهران غفوریان و همسرش| مهران غفوریان در شب خوش

واکنش برادر مهران غفوریان به ساواکی بودن پدرش| پدر مهران غوریان چه کاره بود؟

مهدی غفوریان برادر مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به شایعاتی که در مورد پدرشان مطرح شده با انتشار تصویری از پدرش توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: 40949
واکنش برادر مهران غفوریان به ساواکی بودن پدرش| پدر مهران غوریان چه کاره بود؟

مهران غفوریان کمدین محبوب کشورمان است که اخیراً در نقش های جدی هم بازی کرده است. مهران غفوریان مدتی بخاطر بیماری از بازیگری فاصله گرفته بود اما با قدرت بیشتری برگشته اما به جای ژانر طنز در فیلم ها و سریال ها در نقش یک فرد جدی بازی می کند. مهران غفوریان بعد از عمل جراحی قلب و بهبودی با حضور در سریال نیسان آبی و زخم کاری باری دیگر فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

چند روز  گذشته ویدئویی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام خسرو غفوریان با عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک در حال تعریف و صحبت درباره امام خمینی است. شباهت چهره این فرد با مهران غفوریان و هم‌نام بودنش با این بازیگر سینما و تلویزیون، گمانه‌زنی‌ها را درباره احتمال اینکه خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد افزایش داد.

پس از انتشار این ویدیو مهدی غفوریان، برادر مهران غفوریان در واکنش به انتشار این ویدیو در اینستاگرام همه چیز را رد کرد و گفت: «ایشان را نمی‌شناسم و پدر من نیست. پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی خسرو غفوریان بود.» این ویدیو و توضیح برادر مهران غفوریان را می‌بینید.

در این رابطه تصویری از مهران غفوریان بر مزار پدر او خسرو غفوریان نیر وایرال شده است.

 

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36bpbj

پربیننده ترین




اخبار داغ