آزاده صمدی | آزاده صمدی و هومن سیدی | آزاده صمدی و همسر جدیدش | طلاق آزاده صمدی

آزاده صمدی:کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟ +ویدئو | عکس آزاده صمدی روی مجله مد مطرح دنیا

آزاده صمدی و هومن سیدی دو تن از بازیگران معروف و محبوب سینمای ایران هستند که ازدواج و سپس جدایی‌شان توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
کد خبر: 38297
آزاده صمدی:کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟ +ویدئو | عکس آزاده صمدی روی مجله مد مطرح دنیا

آزاده صمدی و هومن سیدی دو تن از بازیگران معروف و محبوب سینمای ایران هستند که ازدواج و سپس جدایی‌شان توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این دو هنرمند در سال ۱۳۸۵ با یکدیگر ازدواج کردند و زندگی مشترک‌شان به مدت هفت سال ادامه یافت. در طی این مدت، آن‌ها در عرصه هنر و بازیگری همکاری‌های موفقی داشتند و توانستند جایگاه ویژه‌ای در دل هواداران پیدا کنند.

با این حال، در سال ۱۳۹۲، خبر طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی اعلام شد که برای بسیاری از طرفداران‌شان غیرمنتظره و تاسف‌بار بود. دلایل این جدایی به طور رسمی و عمومی اعلام نشد، اما هر دوی آن‌ها پس از جدایی همچنان به فعالیت‌های هنری خود ادامه داده و موفقیت‌های بسیاری کسب کردند. آزاده صمدی و هومن سیدی با حرفه‌ای‌گری خود، توانسته‌اند بعد از این جدایی نیز در عرصه هنر همچنان درخشان باقی بمانند و مورد احترام و تحسین جامعه هنری و مخاطبان خود باشند.

وی علاقه زیادی به کار پوشاک و مدلینگ دارد و فعالیت زیادی در فضای مجازی انجام می دهد. جدیدا عکسی از خانوم آزاده صمدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد عکس ایشان بر روی یکی از مجلات مطرح دنیا قرار گرفته است.

در میان اخبار

 

آزاده صمدی همسر سابقش را شگفت زده کرد | نظر جالب آزاده صمدی درباره هومن سیدی

ازدواج آزاده صمدی با هومن سیدی یکی از نقاط عطف زندگی هنری این دو بازیگر بود که به مشهور شدن آنها کمک شایانی کرد.

در یک مصاحبه تصویری، وقتی مصاحبه کننده از این ازدواج به عنوان یک ازدواج ناموق یاد می کند، آزاده صمدی حرف او را اصلاح می کند و می گوید این ازدواج موفق بوده است. این صحبت غافلگیرکننده می تواند برای هومن سیدی هم یک سورپرایز باشد. 

صحبت های آزاده صمدی در خصوص زندگی مشترکش با هومن سیدی را بشنوید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36bmr7
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ