حمله ایران به اسرائیل| جنگ ایران و اسرائیل| جنگ ایران اسرائیل

جزئیات کامل عملیات ایران علیه اسرائیل از زبان سردار باقری| عملیات علیه اسرائیل خاتمه یافت

سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جزئیات کامل عملیات ایران علیه اسرائیل را شرح داد.
کد خبر: 32373
جزئیات کامل عملیات ایران علیه اسرائیل از زبان سردار باقری| عملیات علیه اسرائیل خاتمه یافت

حمله ایران به اسرائیل از شب گذشته با پرتاب ده ها پهباد به سمت اسرائیل آغاز شد. پس از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، ایران تاکید کرد که از اسرائیل انتقام خواهد گرفت و گفته شده بود که حمله ایران به اسرائیل قریب الوقوع است. اکنون پس از گذشت 12 روز حمله ایران به اسرائیل آغاز شده است.

در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی که تنها آخرین نمونه از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است و سابقه‌ آن به دهه‌های گذشته می‌رسد، ایران در واکنش از حق قانونی و مشروع خود برای تنبیه این رژیم استفاده کرد.

در این رابطه سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: عملیات از نظر ما خاتمه یافته است، اما نیرو‌های مسلح در حالت آماده باش هستند و چنانچه لازم شد وارد عمل خواهیم شد.

در میان اخبار

به گزارش ایرنا، وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود. گنبدآهنین نتوانست مقابله قابل توجهی با عملیات ما داشته باشد.

اقدام اسرائیل در کنسولگری باید پاسخ داده می‌شد. از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36bkoy
منبع خبر: ایرنا

پربیننده ترین




اخبار داغ