پردیس افکاری| عکس پردیس افکاری| سرطان پردیس افکاری|پردیس افکاری و همسرش|خواهر پردیس افکاری

آخرین وضعیت درمانی پردیس افکاری| متأسفانه وضعیت عمومی‌ خانوم بازیگر در حال بدتر شدن است

پردیس افکاری بازیگر با سابقه کشورمان به دلیل ابتلا به سرطان کبد به کما رفته و باعث نگرانی خواهر و دیگر اعضای خانواده اش شده است.
کد خبر: 10249
آخرین وضعیت درمانی پردیس افکاری| متأسفانه وضعیت عمومی‌ خانوم بازیگر در حال بدتر شدن است

پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما، تلویزیون و تئاتر به بیماری سرطان کبد مبتلا شده است. پردیس افکاری سابقه بازی در سریال های مختلفی نظیر پنج کیلومتر تا بهشت، در مسیر زاینده رود و مسافر زمان را در کارنامه دارد. پردیس افکاری سال 1395 از ایران مهاجرت کرد. پردیس افکاری در شب یلدا امسال به ایران بازگشت اما درگیر بیماری سرطان شد.

خواهر پردیس افکاری، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت درمانی این هنرمند گفت: حدود ۱۰ روز پیش بود که پردیس را به بیمارستان منتقل کردیم و در این مدت متأسفانه بهبود حاصل نشده است و شاهد بدتر شدن وضعیت او هستیم.

نازیار افکاری خواهر پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ایرنا، درباره آخرین وضعیت درمانی این هنرمند توضیح داد: خانم افکاری شب یلدا از خارج به ایران آمد و احوال عمومی‌اش هم خوب بود، اما وقتی پزشکان فوق تخصص در حوزه گوارش و اعصاب و روان او را چکاپ کردند، متوجه سرطان کبد شدیم و در بیمارستان بستری شد.

وی درباره وضعیت فعلی این هنرمند، افزود: در حال حاضر ایشان امکان گفتگو با ما را ندارد و بنابر نظر پزشکان در حالت کما هستند. دکتر‌ها هم می‌گویند متأسفانه وضعیت عمومی‌اش در حال بدتر شدن است. نسبت به دیروز و حتی نسبت به صبح امروز، وضعیتش بدتر شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/367ge4
منبع خبر: ایرنا

پربیننده ترین




اخبار داغ