اینترنت رایگان| اینترنت رایگان انتخابات| اینترنت رایگان دولت

نحوه فعال سازی اینترنت رایگان دولت با کد دستوری | 20 گیگ اینترنت رایگان رو سه سوته فعال کن

برای 20 گیگ اینترنت رایگان وزارت ارتباطات کد دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و برای کاربران ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است.
کد خبر: 46801
نحوه فعال سازی اینترنت رایگان دولت با کد دستوری | 20 گیگ اینترنت رایگان رو سه سوته فعال کن

اینترنت رایگان از جمله هدیه های تشویقی دولت است که در مناسبت های مختلفی اهدا می کند. اینترنت رایگان دولت این بار در آستانه انتخابات به عموم مردم هدیه داده شد. حجم اینترنت رایگان هدیه انتخاباتی 20 گیگابایت است.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح چهارشنبه ۲۳ خرداد در حاشیه جلسه هیات دولت در حضور خبرنگاران از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در قالب یک بسته ۳۰ روزه برای مردم در نظر گرفته تا بتوانند در سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی، اخبار مربوط به انتخابات و نامزدهای موردنظر خود را دنبال کنند.

بر اساس این گزارش، امروز پیامکی از سوی اپراتورها شامل کد دستوری برای کلیه کاربران ارسال خواهد شد و هر کاربر در صورت تمایل می‌تواند با شماره‌گیری این کد دستوری از بسته ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی رایگان (هدیه دولت) برای پیگیری اخبار و مناظرات در پیام‌رسان‌های بومی و شبکه تلوبیون استفاده کنند.

کد دستوری برای کاربران همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و برای کاربران ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است. کافی است این کد دستوری را با سیمکارت خود شماره‌گیری کنید تا بسته اینترنت ۲۰ گیگ برایتان فعال شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3669we

پربیننده ترین




اخبار داغ