حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان| جدول حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان 90 درصد افزایش می یابد | اعلام تاریخ دقیق اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون برنامه هفتم انجام می‌شود.
کد خبر: 42769
حقوق بازنشستگان 90 درصد افزایش می یابد | اعلام تاریخ دقیق اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان در سال 1403 با افزایش 20 تا 36 درصدی مواجه شد. افزایش حقوق بازنشستگان در حالی اعمال شد که بازنشستگان در طول سال 1402 بارها از حقوق پایین خود گلایه داشتند. گفته شده که حداقل حقوق بازنشستگان در سال 1403 به 10 میلیون تومان رسیده است. افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید از پایان اردیبهشت ماه اعمال شد و مابه التفاوت فروردین نیز همراه با حقوق خرداد به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

در تازه ترین خبر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون برنامه هفتم انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضوی درخصوص این‌که متناسب و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باتوجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: باید ابلاغ شود. همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود اجرا خواهد شد اگر قانون برنامه هفتم ابلاغ شود حال با توجه به این که گفته می‌شود اصلاحیه آورده‌اند آن اصلاحیه هم اصلاح شود قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: تاریخ اجرایی برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ یعنی از اول فرودین سال هزار چهارصد و سه خواهد بود، هرگونه اصلاحی در احکام بازنشستگان عزیز از اول فرودین هزار چهارصد و سه اعمال می‌شود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2xeo9q
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ