تعطیلی ادارات| ادارات دولتی| ادارات تعطیل شدند

ادارات ایران تعطیل شد؟ | جزئیات اعلام 5 روز عزای عمومی در ایران

در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان به همراه وزیر امور خارجه و هیئت همراهشان در استان آذربایجان شرقی پنج روز عزای عمومی اعلام شد.
کد خبر: 43921
ادارات ایران تعطیل شد؟ | جزئیات اعلام 5 روز عزای عمومی در ایران

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (یکشنبه 30 اردیبهشت 1403) به همراه عده ای از جمله حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز دچار سانحه شد و صبح امروز 31 اردیبهشت (دوشنبه) خبر شهادت وی و دیگر همراهان او در بالگرد منتشر شد.

در پی این سانحه دردناک رهبر معظم انقلاب اسلامی پنج روز عزای عمومی اعلام کرده و تاکنون در چهار کشور یعنی سوریه، لبنان، پاکستان و عراق عزای عمومی اعلام شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: از دیروز جلسات هیأت دولت در حال برگزاری است و در این جلسه اعلام شد که بنا بر این است که کار نباید تعطیل نشود و هیچ کس نباید خدمت‌گذاری به مردم را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار کرد: سه سناریو برای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور در هیأت دولت در نظر داشتیم؛ یک سناریو برای زمانی که سلامت برگردند، یک سناریو برای زمانی که کسالت داشته باشند و یک سناریو هم برای زمانی که حالت سومی رخ دهد. بر همین مبنا هم کمیته‌هایی تشکیل شد.

در میان اخبار

وی افزود: در مجموع مقرر شد تعطیلی نداشته باشیم زیرا مشی رئیس جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند.

لطیفی یادآور شد: روزی که رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی به ملکوت اعلی رفتند هم جلسه هیأت دولت برگزار شد زیرا رئیس جمهور اعتقاد داشتند کار مردم نباید زمین بماند.

معاون رئیس جمهور گفت: از دیروز جلسات هیأت دولت در حال برگزاری است و در این جلسه اعلام شد که بنا بر این است که کار نباید تعطیل نشود و هیچکس نباید خدمت‌گذاری به مردم را متوقف کند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2xek9q
منبع خبر: مهر

پربیننده ترین




اخبار داغ