ویدا همسر| ویدا همسر کیست| خودکشی ویدا همسر پیمان آدیداس

دلیل خودکشی ویدا همسر پیمان آدیداس بعد از ازدواج دومش| ویدئویی از خواستگاری پیمان آدیداس از ویدا اینفلوئنسر ‌جوان

جزییات خودکشی ویدا همسر پیمان آدیداس بعد از ازدواج دومش تشریح شد.
کد خبر: 48469
دلیل خودکشی ویدا همسر پیمان آدیداس بعد از ازدواج دومش| ویدئویی از خواستگاری پیمان آدیداس از ویدا اینفلوئنسر ‌جوان

عصر روز دوشنبه یازدهم تیرماه امسال خبر خودکشی خانم بلاگر مشهور تهرانی در فضای مجازی پیچید و ساعتی بعد این خبر به تائید بازپرس جنایی رسید.این خانم بلاگر جوان ویدا نام داشت که همسر پیمان آدیداس بود.همین یک سال پیش بود که خبر فوت بلاگر معروف تهرانی به نام پیمان کوچکی ملقب به پیمان آدیداس سر تیتر اخبار حوادثی قرار گرفت.

پیمان آدیداس جوان 27 ساله‌ای بود که در فضای مجازی او را به نام خالق سوسماس می‌شناختند و کلیپ‌های طنز او که عمدتا به همراه همسرش به نام ویدا منتشر می‌شد در میان کاربران اینستاگرام به حدی طرفدار پیدا کرد که رقم فالوئرهای او را به بیش از یک میلیون نفر رساند. علت مرگ پیمان سکته قلبی اعلام شد و بعد از اینکه این مرد جوان به کام مرگ فرو رفت طرفداران او در بدرقه‌ای باشکوه مراسم ترحیمش را انجام دادند.

در همه این مراسم ویدا همسر پیمان صاحب عزا بود و بعد از فوت شوهرش در استوری‌ها و کلیپ‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌کرد یاد پیمان را زنده نگه می‌داشت. البته شهرت ویدا تنها به این دلیل نبود که او همسر پیمان بود بلکه او یک خواننده رپ بود که صفحه شخصی او نیز در اینستاگرام بیش از یک میلیون نفر فالوئر داشت.

او با گذشت یک سال از فوت شوهرش با فردی به نام آبراهام ازدواج کرده بود.زمانی که او در اینستاگرام تصاویری از زندگی جدیدش منتشر کرد کاربران و طرفداران او از تصمیم زودهنگامش برای ازدواج مجدد شوکه شده بودند و برخی افراد واکنش‌های تندی نشان دادند.

ویدئویی از لحظه خواستگاری پیمان آدیداس از ویدا را ببینید.

خودکشی ویدا

در این باره هفت صبح نوشت: ظهر یازدهم تیرماه خبر خودکشی ویدا طرفداران او را شوکه کرد.رسیدگی به این موضوع با اعلام از سوی ماموران کلانتری تجریش در دستور کار موسی رضازاده بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد اخیرا ویدا به همراه آبراهام به شمال سفر کرده بودند اما به دلیل اختلافاتی که داشتند در میان راه از یکدیگر جدا شده بودند. 

ویدا به دلیل فشار روحی ناشی از اختلاف با شوهرش روز حادثه در استوری اینستاگرام خود به مخاطبانش اعلام کرد که یک سورپرایز برای آنها دارد و در استوری بعدی عکس قرص برنج گذاشت. سپس او به نزدیکی محل کار شوهرش واقع در تجریش رفته و با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان داد. رسیدگی به این پرونده برای طی روال قانونی در دستور کار بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

جزییات خودکشی ویدا همسر پیمان آدیداس

به گزارش رکنا ؛ طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای ناحیه 27 تهران  رسیده است وید ا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می کنند و در همانجا آبراهام از ویدا عذرخواهی می کند و قول می دهد در تهران جبران کند دیشب وقتی سمت تهران حرکت می کنند در مسیر هم بین آنها اختلاف شدید در می گیرد تا جاییکه در همان جاده از هم جدا می شوند و ویدا با تصمیم خطرناکی بعد از رسیدن به خانه اش در شمال تهران سوار بر خودروی تویوتایش به ناصرخسرو می رود و از یک گاریچی می خواهد کمکش کند قرص برنج بخرد تا شوهرش را بترساند وقتی گاریچی با او برای خرید قرص برنج می رود در بازگشت می بیند گاری اش به سرقت رفته است و خواستار خسارت می شود ویدا از او می خواهد همراهش نزد شوهر او در تجریش برود تا به دروغ قرص برنج بخورد و آبراهام را بترساند و بعد پولش را تمام و کمال می گیرد آن دو به در خانه آبراهام می روند که در آنجا ویدا قرص برنج را واقعی می خورد و با حالت تهوع و درد شدید او رابه بیمارستان می رسانند که کار از کار گذشته بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2xe6eb

پربیننده ترین




اخبار داغ