امیر تتلو| آزادی امیر تتلو| آهنگ امیر تتلو

امیر تتلو خوانندگی را دوباره شروع می کند | صحبت های وکیل امیر تتلو درباره آزادی خواننده جنجالی

وکیل امیر تتلو می گوید تتلو خوانندگی را پس از آزادی ادامه می‌دهد اما فعلا آزادی او منتفی است.
کد خبر: 45166
امیر تتلو خوانندگی را دوباره شروع می کند | صحبت های وکیل امیر تتلو درباره آزادی خواننده جنجالی

امیر تتلو خواننده جنجالی سبک آر اند بی چند هفته ای است که در بازداشت به سر می برد. امیر تتلو پس از مهاجرت از ایران در کشور ترکیه زندگی می کرد که پلیس ترکیه این خواننده را به خاطر رفتارهای غیر اخلاقی اش به پلیس ایران تحویل داد و در حال حاضر پرونده ای برای او در دادگاه تشکیل شده است. امیر تتلو این روزها در بازداشت به سر می برد و منتظر تعیین تکلیف خود است و این احتمال وجود دارد که به چندین سال حبس محکوم شود.

رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو در سه جلسه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی» به ریاست قاضی افشاری برگزار و حکم بدوی مجازات تتلو از سوی قاضی دادگاه انقلاب صادر شد.

تتلو دارای یک پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران بود که از بابت اتهام مندرج در پرونده به حبس محکوم شده است.

او یک پرونده دیگر هم به اتهام توهین به مقدسات در دادگاهی دیگر داشت که مربوط به سالیان گذشته و زمانی بود که در ایران نبود؛ او در این پرونده نیز به سه سال حبس محکوم شده است.

الهام رحیمی، وکیل تتلو در گفت‌وگو با تابناک در خصوص احتمال تبدیل قرار بازداشت موقت به وثیقه موکلش گفت: چندین بار این درخواست ارائه شده، اما مرجع قضایی تاکنون موافقت نکرده است؛ همچنان در تلاش هستیم که این موضوع رخ دهد.

تتلو خوانندگی را پس از آزادی ادامه می‌دهد

وی افزود: مقصودلو با اشاره به ارزآوری‌ که در کشور ترکیه داشت، ابراز امیدواری کرده که پس از آزادی بتواند فعالیت هنری خود را ادامه دهد و برای کشور درآمدزایی کند.

رحیمی ادامه داد: برخی بحث‌های مطرح در خصوص پرونده تتلو صرفا رسانه‌ای است و در پرونده وجود ندارد.

رحیمی در پاسخ به این که چرا وکالت تتلو را پذیرفته، افزود: طبق اصل ۳۵ قانون اساسی ـ که قانون مادر در کشور است ـ همه افراد یکسان از این حق برخوردارند که در زمان مراجعه به مرجع قضایی وکیل داشته باشند. این موضوع در واقع تکلیف حکومت محسوب می‌شود و اگر فردی توانایی اخذ وکیل را نداشت، حکومت موظف است برای او وکیلی تعیین کند.

وی اظهار امیدواری می‌کند که تلاش هایش در این پرونده موثر واقع شده باشد و ادامه می‌دهد: با توجه به شرایط خاص پرونده تتلو، داشتن وکیل حق او بود، چون ممکن بود حقوق احتمالی او در مواردی تضییع شود و من موظف بودم در بخش‌های مختلف دادگاه از او دفاع حقوقی کنم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2rezp6

پربیننده ترین




اخبار داغ