حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان خرداد| افزایش حقوق بازنشستگان

آغاز پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان کشوری | حساب بازنشستگان این استانها شارژ شد

پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان کشوری در برخی استان‌ها آغاز شد.
کد خبر: 45266
آغاز  پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان کشوری | حساب بازنشستگان این استانها شارژ شد

حقوق بازنشستگان در سال 1403 با افزایش 20 درصدی مواجه شده است. افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در حالی اعمال شد که بازنشستگان در طول سال 1402 بارها از حقوق پایین خود گلایه داشتند. حداقل حقوق بازنشستگان در سال 1403 به 10 میلیون تومان رسیده است. افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید از پایان اردیبهشت ماه اعمال شد و ما به التفاوت حقوق در ماه خرداد به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

بنابه اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سیاست پرداخت حقوق و متعلقات آن مثل کسور حقوق، با اولویت استان‌های کم برخوردار عملیاتی و اجرا می‌شود.

کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در ۲۵ استان کشور پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، به گفته فعالان صنفی بازنشستگان، کسور فروردین ماه استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و گیلان هنوز پرداخت نشده و صندوق اعلام کرده تلاش برای تامین منابع لازم برای پرداخت کسور حقوق این استان‌ها ادامه دارد.

در میان اخبار

در تهران نیز کسور فروردین ماه بازنشستگان آموزش و پرورش این استان پرداخت شده و مابقی دستگاه‌ها پس از تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

بنابه اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سیاست پرداخت حقوق و متعلقات آن مثل کسور حقوق، با اولویت استان‌های کم برخوردار عملیاتی و اجرا می‌شود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2rezmb

پربیننده ترین




اخبار داغ