سریال زخم کاری| سریال زخم کاری بازگشت| سریال زخم کاری 3

سریال زخم کاری به آلمان رسید | جزئیات فصل سوم سریال زخم کاری

فیلمبرداری فصل سوم سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در ترکیه به پایان رسیده و قرار است برای ادامه فیلمبرداری عوامل این سریال راهی آلمان شوند.
کد خبر: 46042
سریال زخم کاری به آلمان رسید | جزئیات فصل سوم سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان ازجمله سریال های پرطرفدار سالهای اخیر شبکه نمایش خانگی بوده که تاکنون دو فصل آن منتشر شده است. جواد عزتی، رعنا آزادی ور و هانیه توسلی بازیگران نقش اصلی فصل اول سریال زخم کاری بودند که توسلی در فصل دوم حضور نداشت و حضور جواد عزتی هم کمرنگ بود. فصل سوم سریال زخم کاری به زودی پخش خواهد شد.

فصل سوم سریال «زخم‌کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان که همچنان در تهران در حال فیلمبرداری برای پخش در پلتفرم فیلیمو است.

در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم بود و چهره‌های تازه‌ای پا به سریال خواهند گذاشت.  

طبق شنیده‌ها بخش‌هایی از فصل سوم این سریال که در ژانر اجتماعی و رازآلود است به مدت ۱۰ روز در استانبول فیلمبرداری شده است و مابقی سریال در صورت اخذ ویزای عوامل در آلمان مقابل دوربین خواهد رفت.

سریال «زخم کاری» برگرفته شده از رمان بیست زخم کاری با نوشته محمود حسینی‌زاد و مکبث اثر ویلیام شکسپیر است. فصل اول زخم کاری در سال ۱۴۰۰ و فصل دوم آن در سال ۱۴۰۲ ساخته و پخش شد.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و... بازیگران نقش اصلی فصل دوم سریال زخم‌کاری بودند که توسلی در فصل دوم حضور نداشت و حضور جواد عزتی هم کمرنگ بود.  

«زخم کاری» به احتمال زیاد از اواخر خرداد و اوایل تیر پخش خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2req6w

پربیننده ترین




اخبار داغ