پیش فروش سایپا| ثبت نام پیش فروش خودروهای سایپا| پیش فروش سایپا و ایران خودرو

آغاز پیش فروش محصولات سایپا به مناسبت عید قربان از امروز | برای ثبت نام به این سایت مراجعه کنید

به مناسبت عید سعید قربان، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
کد خبر: 46442
آغاز پیش فروش محصولات سایپا به مناسبت عید قربان از امروز | برای ثبت نام به این سایت مراجعه کنید

فرش فوق العاده سایپا ویژه شرکت کنندگان در سامانه یکپارچه خودرو آغاز می شود. در فروش فوق العاده سایپا ویژه خرداد ماه محصولات گروه خودروسازی سایپا به حراج گذاشته شده است. همچنین در کنار فروش فوق العاده سایپا، چند خودروی این شرکت نیز برای پیش فروش عرضه شده است.

گروه خودروسازی سایپا به‌مناسبت عید سعید قربان و در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، پیش فروش محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودرو‌های فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ آغاز کند.

به گزارش سایپانیوز، متقاضیان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت، فرصت ثبت نام دارند.

یادآوری می‌شود، متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

تاکید می‌شود، ثبت‌نام در این طرح فروش، از طریق آدرس ذکر شده امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2regvb

پربیننده ترین




اخبار داغ