سعید جلیلی| همسر سعید جلیلی| اصالت سعید جلیلی

صدور حکم اعدام برای سعید جلیلی در برنامه زنده تلویزیونی | شرط کناره گیری پزشکیان از انتخابات

پزشکیان در مناظره با جلیلی در برنامه زنده تلویزیونی با این شرط برای او حکم اعدام صادر کرد.
کد خبر: 48442
صدور حکم اعدام برای سعید جلیلی در برنامه زنده تلویزیونی | شرط کناره گیری پزشکیان از انتخابات

سعید جلیلی برای چندمین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده و اکنون به همراه مسعود پزشکیان وارد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شده است. سعید جلیلی یکی از نامزدهای پای ثابت در انتخابات ریاست جمهوری در دوره های گذشته بوده است و تاکنون فرصت حضور در پست رئیس جمهور را به دست نیاورده است. سعید جلیلی فردی است که به ساده زیستی زبانزد است و از خودروهای داخلی برای تردد استفاده می کند به طوری که برای ثبت نام با خودروی سایپا در ستاد انتخابات حاضر شد.

در حالی که برنامه مناظره نامزدهای انتخاباتی بصورت مستقیم از صدا و سیما پخش می شد، پزشکیان که بارها به بهانه وجود برنامه هفتم و لزوم اجرای آن از ارائه برنامه طفره رفته بود و می گفت رسیدن به رشد ۸ درصد غیر ممکن است؛ وقتی با اصرار جلیلی در الزام به برنامه هفتم مواجه شد، گفت من همین حالا انصراف می دهم اما اگر این( جلیلی) نتوانست رشد ۸ درصد را محقق کند اعدامش کنید!

همانطور که در ویدئو زیر مشخص است، مکالمه بین پزشکیان و جلیلی اینگونه با صدور حکم اعدام خاتمه یافت.

جلیلی: اینکه دوستان شما این همه بیان می‌کردند که می‌رویم با سه قدرت مسائل را حل می‌کنیم.

پزشکیان: بنده جز هیچ حزب، دسته و گروهی نیستم. بنده مسعود پزشکیان براساس آن اعتقادی که دارم اگر حکومت جمهوری اسلامی قرار است درست شود معتقدم که باید در چارچوب دستور حضرت علی (ع) را جلوی دست شان بگذارند و طبق آن عمل بکنند. شعار هم ندهند. هر چه امام علی (ع) گفته اند طبق آن عمل شود.

جلیلی: اما عمل کنند. پای کار بیایند. برنامه داشته باشند. مشخص کنند. به برنامه‌ای که دولت و مجلس نوشته پایبند باشند. پیشاپیش نگویند که این هشت درصد غلط است. این الکی است. چرا می‌گویید این ۸ درصد غلط است؟

پزشکیان: بنده جلوی چشم این مردم اعلام می‌کنم همین امروز از انتخابات کنار می‌روم. به شرط اینکه ایشان ۸ درصد رشد اقتصادی بدهد. اگر نتوانست رشد بدهد اعدام اش کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2redbw

پربیننده ترین




اخبار داغ