سود سهام عدالت| سود سهام عدالت 1403| سود سهام عدالت وراث

خبر فوری وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت| واریز سود سهام عدالت متوفیان در خرداد ماه 1403

وزیر اقتصاد درباره جاماندگان سهام عدالت و این‌که در سال ۱۴۰۳ چه اتفاقی قرار است بیفتد، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: 17918
خبر فوری وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت| واریز سود سهام عدالت متوفیان در خرداد ماه 1403

سود سهام عدالت سال 1402 دو مرحله ای بود که مرحله نخست آن آذرماه و مرحله دوم آن در هفته پایانی اسفند واریز شد.  سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم در روزهای پایانی سال 1402 پرداخت شد. البته سود سهام عدالت برخی سهامداران و وراث با مشکل مواجه شد که این افراد باید موضوع را از طرق مختلفی که اعلام شده پیگیری کنند.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره جاماندگان سهام عدالت و این‌که در سال ۱۴۰۳ چه اتفاقی قرار است بیفتد گفت: نومشمولان سهام عدالت همانگونه که مطلع هستید، طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ دولت باید برای این‌ها تدبیری می‌اندیشید. شناسایی تمام این نومشمولان صورت گرفت. به تناسب آنها یک بسته از سبد سهام و دارایی‌های دولت فراهم شده بود. ولی برخی از سهام‌هایی که باید به مردم اختصاص پیدا می‌کرد، مشکلاتی داشت. منتظر هستیم حکم نهایی را در بودجه‌ی ۱۴۰۳ ببینیم که انشاالله متناسب با آن چیزی که مجلس شورای اسلامی مصوب خواهد کرد بتوانیم در این سمت تدابیر لازم برای سهام عدالتش را پیش بینی کنیم.

همچنین گفتنی‌است وراث جامانده از دریافت سود سهام عدالت متوفیان نیز در مرحله دوم واریز سود در اسفندماه سال گذشته، تمام سود معوقه سال‌های گذشته را به شرط سجامی شدن در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در خردادماه دریافت می‌کنند.‌

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2raqbm

پربیننده ترین




اخبار داغ