امیر تتلو| امیر تتلو اهنگ| عکس امیر تتلو در زندان

روایت جالب یاشار سلطانی از هم‌بندی با تتلو در زندان| تتلو در مسجد زندان نماز و شعر می خواند!+ویدئو

روزنامه نگار در تاک شوی «ای کاش» محمدرضا یزدان پرست، درباره زندان و هم بند بودن با امیر تتلو نکات جالب توجهی بیان کرد.
کد خبر: 16342
روایت جالب یاشار سلطانی از هم‌بندی با تتلو در زندان| تتلو در مسجد زندان نماز و شعر می خواند!+ویدئو

امیر تتلو خواننده جنجالی سبک آر اند بی چند هفته ای است که در بازداشت به سر می برد. امیر تتلو پس از مهاجرت از ایران در کشور ترکیه زندگی می کرد که پلیس ترکیه این خواننده را به خاطر رفتارهای غیر اخلاقی اش به پلیس ایران تحویل داد و در حال حاضر پرونده ای برای او در دادگاه تشکیل شده است. امیر تتلو این روزها در بازداشت به سر می برد و منتظر تعیین تکلیف خود است و این احتمال وجود دارد که به چندین سال حبس محکوم شود.

در شرایطی که تتلو در زندان به سر می برد تا حکم قطعی او صادر شود، یک ویدئو از صحبت های جنجالی یاشار سلطانی روزنامه نگار معروف منتشر شده است که در آن مدعی می شود که با امیر تتلو در زندان هم بند بوده است. این صحبت ها در شرایطی منتشر شده که تتلو خواستار نوشتن توبه نامه شده است.

یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار معروف در این ویدئو می گوید: یک هفته در زندان با تتلو هم‌بند بودم. در مسجدِ زندان، شعرهایش را برایم می‌خواند. اهل نماز بود. به من یاد می‌داد در دادگاه، چگونه جلوی قاضی حرف بزنم. می‌گفت هرچه می‌گویند بگو شما درست می‌گویید. او هرچه می‌گوید، صادقانه می‌گوید. باورش همان است. ذاتا بچه بدی نبود. ما بودیم که به آن مسیر بردیمش که بیاید اینگونه فحش خواهر و مادر بدهد!




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2ra8g6
منبع خبر: عصر ایران

پربیننده ترین




اخبار داغ