رضا عطاران| رضا عطاران و همسرش| زندگی خصوصی رضا عطاران

رضا عطاران از همسر خارجی خود رونمایی کرد| زیبایی فوق العاده چهره همسر رضا عطاران

رضا عطاران از همسر خارجی خود رونمایی کرد.
کد خبر: 12118
رضا عطاران از همسر خارجی خود رونمایی کرد| زیبایی فوق العاده چهره همسر رضا عطاران

رضا عطاران یکی از طنازترین کمدین های سینمای ایران است که با درخشش در فیلم هایی ازجمله هزارپا و نهنگ عنبر توانست عنوان پرفروشترین بازیگر سینما را به دست بیاورد. رضا عطاران علاوه بر بازیگری در کارگردانی هم شاخص است و سریال های ماندگاری مانند خانه به دوش و متهم گریخت را در تلویزیون ساخته است. آخرین سریالی که رضا عطاران در آن ایفای نقش کرده سریال دفتر یادداشت است که هم اکنون در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

در سال ۱۳۷۳ عطاران در سن ۲۶ سالگی با فریده فرامرزی یکی از بازیگران سینما، ازدواج کرد و تاکنون فرزندی ندارند. فریده فرامرزی همسر رضا عطاران، در تاریخ 29 مهرماه سال ۱۳۵۰ متولد شده که در فیلم سینمایی صندلی خالی، مجموعه تلویزیونی بزنگاه و همچنین فیلم استراحت مطلق به ایفای نقش پرداخته است.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با تاسی از فیلم “من سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی از بازیگر برزیلی این فیلم به عنوان همسر خارجی رضا عطاران یاد کردند.

رضا عطاران یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم هستند و حضور ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال ۱۹۹۹ در این فیلم سینمایی از نکات قابل توجه آن است.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2r9762

پربیننده ترین




اخبار داغ