اینترنت رایگان| فعالسازی اینترنت رایگان| اینترنت رایگان ایرانسل| اینترنت رایگان همراه اول

مهلت دریافت اینترنت رایگان تمدید شد | نحوه دریافت اینترنت هدیه نوروزی

همراه اول و ایرانسل به مناسبت نوروز از بسته های اینترنت هدیه خود رونمایی کرده اند.
کد خبر: 13042
مهلت دریافت اینترنت رایگان تمدید شد | نحوه دریافت اینترنت هدیه نوروزی

اینترنت رایگان اینترنتی است که بابت دریافت و استفاده از آن هزینه ای پرداخت نشود. اینترنت رایگان معمولا به اینترنت های هدیه ای که دولت به مناسبت های مختلف به مردم اختصاص می دهد گفته می شود. همچنین خود اپراتورها هم ممکن است به کاربران خود اینترنت رایگان بدهند.

روش دریافت اینترنت رایگان ویژه نوروز 1403 را در این مطلب بخوانید.

تمامی مشترکان همراه اول برای دریافت اینترنت رایگان خود کافی است با به‌روزرسانی اپلیکیشن «همراه من»، وارد بخش «طرح‌های تشویقی» و سپس «عیدی 1403» شوند. در پایان پس از چرخاندن گردونه‌های «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال»، می‌توانند عیدی خود را دریافت کنند. لازمه دریافت عیدی فعال بودن سیم‌کارت است و مشترکان از اول تا دهم فروردین 1403 فرصت دارند در این پویش شرکت کنند.

عیدی و هدیه نوروزی 1403 همراه اول در درگاه کد دستوری ارائه نشده و فقط از طریق نسخه جدید اپلیکیشن "همراه من" قابل دریافت و فعال‌سازی است.

همچنین تمام مشترکان اینترنت‌ همراه ایرانسل می‌توانند از 28 اسفند 1402 تا 8 فروردین 1403، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت رایگان هدیه1۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به 1000 نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2r6vw2
منبع خبر: اقتصاد آنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ