بلیط هواپیما تهران نجف| بلیط هواپیما نجف تهران| قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

بلیط هواپیما تهران نجف چند؟ | افزایش شوکه کننده بلیط هواپیمای نجف تهران

قیمت بلیط پرواز نجف-تهران برای تاریخ امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳ به حدود ۱۲ میلیون تومان رسیده است.
کد خبر: 49315
بلیط هواپیما تهران نجف چند؟ | افزایش شوکه کننده بلیط هواپیمای نجف تهران

بلیط هواپیما تهران نجف به شدت افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که بلیط هواپیمای برگشت یعنی بلیط هواپیما نجف تهران حتی گران تر است. البته این گرانی ممکن است پس از اتمام ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا کاهش یافته و قیمت بلیط هواپیما تهران نجف تا آستانه اربعین متعادل شود.

به نقل از تسنیم، هفته گذشته قیمت بلیت پرواز تهران-نجف همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت. این در حالی است که قیمت بلیت برگشت این مسیر پروازی رکوردشکنی کرده است.

بر این اساس قیمت بلیت پرواز نجف-تهران برای تاریخ امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳ به حدود ۱۲ میلیون تومان رسیده است.

فلای تودی به‌عنوان یکی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات بلیت پروازهای داخلی و خارجی، بلیت هواپیمایی وارش برای مسیر پروازی نجف-تهران را با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه کرده است.

در میان اخبار

قیمت پرواز ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه هواپیمایی آسمان ۱۰ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان و نرخ بلیت پرواز نجف-تهران هواپیمایی آسمان ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

برای تاریخ فردا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳بلیت پرواز نجف-تهران توسط سایت علی‌بابا با قیمت ۱۲ میلیون تومان عرضه شده است. نرخ بلیت ارائه شده از سوی این سایت برای پرواز مذکور هواپیمایی معراج ۱۲۰ میلیون ریال معادل ۱۲ میلیون تومان است.

بلیت هواپیمایی ایران ایر نیز همین قیمت است. آتا ایر بلیت پرواز ساعت ۱۵:۱۵ را با قیمت ۱۱ میلیون تومان از طریق سایت علی بابا عرضه کرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2oqrjg

پربیننده ترین




اخبار داغ