شهریه| شهریه مدارس| شهریه مدارس غیردولتی

اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی | اخذ شهریه 30 تا 98 میلیون تومانی از دانش آموزان مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، نرخ شهریه مدارس غیردولتی را اعلام کرد.
کد خبر: 50739
اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی | اخذ شهریه 30 تا 98 میلیون تومانی از دانش آموزان مدارس غیردولتی

شهریه مدارس غیردولتی توسط سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اعلام شد. امسال سومین سالی است که شهریه مدارس غیردولتی توسط دولت تعیین می شود. بر این اساس شهریه از ۱۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و به ۸۰ میلیون تومان می‌رسد. بین ۸۰ تا ۹۶ میلیون تومان نیز حدود یک درصد از مدارس هستند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۷۵ درصد از مدارس غیردولتی شهریه و فوق برنامه زیر ۳۰ میلیون تومان شهریه دریافت می‌کنند و شهریه 1.5درصد مدارس از ۸۶ تا ۹۸ میلیون است.

به گزارش ایرنا،  احمد محمودزاده  اظهار کرد: سازمان تعزیرات با توجه به قانون جدید مدارس غیردولتی در مجلس شورای اسلامی امسال حق ورود به نظارت مدارس غیردولتی را ندارد و شورای نظارت وزارت آموزش و پرورش جریمه نقدی مدارس را برای اضافه شهریه از موسسان می‌گیرد و نظارت کامل به این موضوع دارد.شورای نظارت آموزش و پرورش منطقه به منطقه را ارزیابی می‌کند و همچنین اولیا می‌توانند با آن ها در ارتباط باشند.قرار است که جایی اگر شهریه بیشتر گرفته شد، این موضوع در شورای نظارت مطرح و شهریه اضافه به دانش‌آموز بازگردانده می شود.

در میان اخبار

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2oqnzq

پربیننده ترین




اخبار داغ