جوکر| جوکر 2 | رئالی شو جوکر| فصل سوم جوکر

شوخی جوکر بانوان با خوانندگان پرآوازه ایرانی| ادای حرکات هایده و حمیرا توسط متین ستوده

قسمت جدید برنامه جوکر با انتشار کلیپی از شوخی با دو خواننده لس آنجلسی باعث استقبال مردم شد.
کد خبر: 50863
شوخی جوکر بانوان با خوانندگان پرآوازه ایرانی| ادای حرکات هایده و حمیرا توسط متین ستوده

جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب است که به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. فصل اول جوکر در ژانر خانوادگی و اجتماعی در 8 قسمت با حضور هنرمندان شناخته کشورمان پخش شد و رقابت جذابی را به نمایش گذاشتند. جوکر از آذر 1400 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد و حالا بعد از پایان یافتن قسمت آقایان، فصل جدید جوکر با حضور هنرمندان زن پخش شد.

قسمت اول از سری دوم «جوکر ۲» روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد، به طور ناگهانی منتشر شد و انتظار‌ها برای تماشای رقابت بانوان در چالش خنداندن و نخندیدن به پایان رسید. این قسمت از برنامه جوکر مورد استقبال چندانی قرار نگرفته بود، اما کلیپی از شوخی با دو خواننده در این برنامه باعث استقبال مردم شد.

صفحه اینستاگرامی فیلیمو نوشت: کمی بعد از این اتفاق، برخی، شوخی خانم‌ها با دو خواننده پرآوازه ایرانی را توهین دانستند. متین ستوده، حرکات هایده و حمیرا را بازسازی کرد که می‌توان آن را نوعی ادای احترام دانست. کاری که در ادامه رویا میرعلمی برای خانم حمیرا نیز انجام داد. با این حال جایی که شرکت‌کننده‌ها، عنوان عمه و خاله برای هایده و حمیرا به کار می‌برند، مورد اعتراض عده‌ای قرار گرفته است. به نظر شما توهین بود؟




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2oqnll

پربیننده ترین




اخبار داغ