فال حافظ امروز| فال حافظ فردا | فال حافظ واقعی

تفال روزانه به حافظ| فال حافظ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403 + تفسیر غزل حافظ

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز چهارشنبه 6 تیر ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.
کد خبر: 47939
تفال روزانه به حافظ| فال حافظ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403 + تفسیر غزل حافظ

فال حافظ از دیار کهن تا کنون بین ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و تفال زدن به آن در هر کاری باعث قوت قلب ما خواهد شد. تا جایی که گرفتن فال حافظ در مناسبت های ملی و مذهبی نیز مورد توجه خانواده های ایرانی بوده است و سرنوشت خود را از بین غزل‌های این عارف پیدا می کنند.

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه این مطلب می‌توانید فال حافظ امروز چهارشنبه 6 تیر ماه 1403 را که به نیابت از شما گرفته شده است را بخوانید.

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو
خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

نرگس کرشمه می‌برد از حد برون خرام
ای من فدای شیوه چشم سیاه تو

خونم بخور که هیچ ملک با چنان جمال
از دل نیایدش که نویسد گناه تو

آرام و خواب خلق جهان را سبب تویی
زان شد کنار دیده و دل تکیه گاه تو

با هر ستاره‌ای سر و کار است هر شبم
از حسرت فروغ رخ همچو ماه تو

یاران همنشین همه از هم جدا شدند
ماییم و آستانه دولت پناه تو

حافظ طمع مبر ز عنایت که عاقبت
آتش زند به خرمن غم دود آه تو

شرح لغت: خون بها: بهای خون،دیه/ملک:فرشته.

تفسیر عرفانی:‌

۱- شما بیشتر به رویا و خیال پروری می‌پردازید تا عمل و اقدام. در حالیکه انسان‌های موفق، از اراده و اندیشه بهترین بهره را گرفته اند. ناپلئون رمز موفقیت را نترسیدن از شکست می‌داند و می‌گوید: “شکست پل پیروزیست. امتحان کنید. ”

۲- از اینکه پشتوانه‌ای یا همگام و همراه ندارید، واهمه نداشته باشید. زیرا بخت و اقبال شما در برج سعد است. پس از آن نهایت استفاده را ببرید. شاهین خوشبختی اطراف خانه شما در پرواز می‌باشد. تنها به کمک، اراده و تلاش می‌توانید برای پرنده سعادت خود لانه بسازید. پس نترسید. اقدام کنید. یا علی مدد.

تعبیر غزل:

روز‌های خود را با غم و اندوه سر می‌کنی و شب‌ها را با بی تابی و بی خوابی. خود را به شدت عذاب می‌دهی و از زندگی ناامید و مأیوس شده ای. امید خود را هرگز از دست نده، چرا که جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی‌شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشیست و تو نیز روزی از این غم و اندوه فارغ می‌شوی.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2oqd7d

پربیننده ترین




اخبار داغ