یارانه نقدی| یارانه نقدی اردیبهشت| یارانه نقدی اردیبهشت 1403

واریز یارانه نقدی متوقف می شود؟ | خبر مهم درباره پرداخت یارانه نقدی در سال 1403

، روز گذشته خبر سقوط بالگرد رییس جمهور اعلام شد و برخی از منابع این حادثه را دلیل عدم پرداخت یارانه‌ها عنوان کردند که تایید نشده است.
کد خبر: 44187
واریز یارانه نقدی متوقف می شود؟ | خبر مهم درباره پرداخت یارانه نقدی در سال 1403

یارانه نقدی برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای سایر دهک ها 300 هزار تومان است. یارانه نقدی در سال های گذشته 45 هزار تومان بود که با یارانه معیشتی بنزین ادغام شد و در نهایت یارانه های 400 و 300 هزار تومانی به مردم داده شد. در سه ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز می شود.

طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه دهک‌های اول تا سوم، در تاریخ ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، در تاریخ ۳۰ هر ماه واریز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، روز گذشته خبر سقوط بالگرد رییس جمهور اعلام شد و برخی از منابع این حادثه را دلیل عدم پرداخت یارانه‌ها عنوان کردند که تایید نشده است.

در میان اخبار

یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه قابل برداشت است. در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

با آغاز دولت سیزدهم به ریاست شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی، مبلغ یارانه‌های نقدی ثابت بود تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ که مبلغ یارانه نقدی و معیشتی به ۳۰۰ هزار تومان برای دهک‌های چهارم تا نهم و مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای دهک‌های اول تا سوم رسید و در واقع این مبلغ با افزایش یارانه در سال ۱۴۰۱، حدود هشت برابر افزایش یافت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2oq5eq
منبع خبر: اقتصاد آنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ