الناز شاکردوست| فیلم عروسی الناز شاکردوست| الناز شاکردوست و همسر و فرزندش

الناز شاکردوست با کیف 120 میلیونی دیده شد | رونمایی الناز شاکردوست از گران ترین و شلخته ترین استایلش

الناز شاکردوست با استایلی شامل وست مشکی با کلاه خزدار، شلوار جین ذغالی‌رنگ و نیم‌بوت‌های مشکی همراه با اکسسوری‌های جذابی از جمله ساعت کلاسیک و دستبندهای مینیمال در یک سالن تئاتر دیده شد.
کد خبر: 15863
الناز شاکردوست با کیف 120 میلیونی دیده شد | رونمایی الناز شاکردوست از گران ترین و شلخته ترین استایلش

الناز شاکردوست بازیگر مشهور سینماست که دهه 80 با چند فیلم سینمایی مانند گل یخ و عروس فراری به شهرت رسید. گرچه الناز شاکردوست در دهه 80 معروف شد اما همواره به فیلم هایی که او بازی می کرد انتقاد می شد و این بازیگر بیشتر در سینمای بدنه فعالیت می کرد اما در سالهای اخیر در فیلم های جدی تر ایفای نقش کرده است. الناز شاکردوست چند سال قبل موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

الناز شاکردوست، بازیگر ۳۹ ساله‌ی ایرانی که اکثر اوقات با استایل‌های شیکی دیده می‌شود و البته گاهی تیپ‌هایش چنگی به دل نمی‌زنند، به تازگی با استایلی زمستانه و مشکی‌رنگ به تماشای تئاتر رفت و عکس‌های منتشر شده از او بسیار مورد توجه قرار گرفت.

الناز استایل خود شامل وست مشکی با کلاه خزدار، شلوار جین ذغالی‌رنگ و نیم‌بوت‌های مشکی را با اکسسوری‌های جذابی از جمله ساعت کلاسیک و دستبندهای مینیمال کامل کرده بود و کیفی کراس بادی از برند «پرادا» (Prada) را نیز به همراه داشت. این کیف یکی از پرطرفدارترین مدل های برند «پرادا» است و قیمت آن حدودا ۲ هزار دلار (معادل ۱۲۰ میلیون تومان) است. خانم شاکردوست با این کیف ثابت کرد که جزو بازیگران برند‌پوش و خوش‌استایل است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2oaq9o
منبع خبر: چی بپوشم

پربیننده ترین




اخبار داغ