ملکه زیبایی| ملکه زیبایی جهان| ملکه زیبایی ایران

ملکه زیبایی آمریکا معرفی شد | عکس های خاص دختر شایسته سال را ببینید

ولیا وویگت از یوتا برنده جایزه دوشیزه ایالات متحده آمریکا 2023 شد.
کد خبر: 6963
ملکه زیبایی آمریکا معرفی شد | عکس های خاص دختر شایسته سال را ببینید

ملکه زیبایی یک مسابقه برای انتخاب دختر شایسته است که معمولا به صورت کشوری یا جهانی برگزار شده و در برخی از کشورها مانند آمریکا در هر ایالت هم به صورت جداگانه برگزار می شود. برنده مسابقه ملکه زیبایی صرفا دوشیزه ای زیبا نیست بلکه فردی قدرتمند و با دانش است که می تواند به زنان و جامعه بشریت کمک کند. قوانین مسابقه ملکه زیبایی بسیار سختگیرانه و شرکت در آن بسیار پرهزینه است و از شروط اصلی آن این است که فرد شرکت کننده قبلا هرگز ازدواج نکرده باشد. 

در تازه ترین خبر اعلام شده که نولیا وویگت از یوتا برنده جایزه دوشیزه ایالات متحده آمریکا 2023 شده است. این زیبای 23 ساله ونزوئلایی-آمریکایی از 50 دارنده عنوان دیگر پیشی گرفت و تاج آرزوی دوشیزه ایالات متحده را به دست آورد.

ملکه زیبایی جدید آمریکا متعهد شد که با جوامع مختلف در سراسر ایالات متحده ارتباط برقرار کند و بر اهمیت فراگیری و وحدت در یک کشور بسیار متنوع تاکید کرد.

هیأت داوران شخصیت‌ های مشهوری از حوزه‌ های مختلف، از جمله لوان دی لسپس، و پاتریک استار وبلاگ‌ نویس محبوب زیبایی را به نمایش گذاشتند. وظیفه آنها بدون شک چالش برانگیز بود، با توجه به ویژگی های استثنایی که توسط همه شرکت کنندگان نشان داده شد. با این حال، پاسخ چشمگیر نولیا وویگت و تعهد به تقویت ارتباطات، حمایت داوران و تماشاگران را به خود جلب کرد.

در میان اخبار

انتقال عنوان خانم ایالات متحده آمریکا 2023 یک لحظه احساسی بود زیرا از برنده سال قبل،آربونی گابریل، که عنوان معتبر خانم جهان را به دست آورد، فاصله گرفت. این واگذاری توسط مورگان رومانو اعلام شد که تاج را به زیبایی به نولیا وویگت واگذار کرد. فصل جدیدی در زندگی نولیا آغاز شد، پر از مسئولیت‌ ها و فرصت‌ ها به عنوان خانم برگزیده ایالات متحده آمریکا 2023.

نولیا ووگت به عنوان دوشیزه ایالات متحده آمریکا ۲۰۲۳ به عنوان نماینده برجسته ایالات متحده خدمت خواهد کرد. او نقش‌ هایی را بر عهده خواهد گرفت که شامل فعالیت‌ های تبلیغاتی و تلاش‌ های خیریه می‌ شود و افتخار رقابت برای عنوان خانم جهان را خواهد داشت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2o9zq2

پربیننده ترین




اخبار داغ