سحر قریشی| سحر قریشی و تتلو| عکس شوهر سحر قریشی

سحر قریشی به بازیگران زن حمله کرد | روایت سحر قریشی از آزار یک هنرمند +ویدئو

سحر قریشی کمپین افشاگری آزارهای جنسی که برخی از زنان سینماگر از جمله ترانه علیدوستی و هانیه توسلی ایجاد کرده اند را محکوم کرده است!
کد خبر: 7039
سحر قریشی به بازیگران زن حمله کرد | روایت سحر قریشی از آزار یک هنرمند +ویدئو

سحر قریشی با سریال دلنوازان به شهرت رسید و پس از آن از تلویزیون به سینما رفت و دوران جدیدی را آغاز کرد. سحر قریشی همواره پرحاشیه بوده و  مصاحبه ها یا استایل های جنجالی در مراسم های اکران خصوصی بارها او را بر سر زبانها انداخته است. سحر قریشی چند سال قبل از ایران مهاجرت کرده و به ترکیه رفت و پس از یک سال عازم دبی شد و اکنون در دبی سکونت دارد. رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی و بعد رابطه او با امیر تتلو از جمله حواشی عجیب و غریب این بازیگر بوده است.

سحر قریشی در لایو اینستاگرامی جدیدش حسابی از خجالت بسیاری از بازیگران درآمده. او در این لایو به سام درخشانی و پرویز پرستویی به تندی حمله می کند و در بخش هایی هم یک هنرمند را متهم به آزار جنسی می کند!

اما نکته عهجیب این است که در بخش دیگری از این صحبت ها، قریشی کمپین افشاگری آزارهای جنسی که برخی از زنان سینماگر از جمله ترانه علیدوستی و هانیه توسلی ایجاد کرده اند را محکوم می کند! این بازیگر در بخشی دیگر از صحبت هایش پشت فرهاد اصلانی که مورد برخی اتهامات قرار گرفته است می ایستد‌.

در میان اخبار

بخش های از صحبت های او را در ویدئوی زیر ببینید: 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2o97l2

پربیننده ترین




اخبار داغ