سریال سلمان فارسی|فیلمبرداری سریال سلمان فارسی|بازیگران سریال سلمان فارسی

جزئیات تازه از حادثه مرگبار محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی| اسامی جان‌باختگان و مصدومان حادثه

در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی به دلیل فرو ریختن آوار تعدادی از هنروران آسیب دیدند.
کد خبر: 11236
جزئیات تازه از حادثه مرگبار محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی| اسامی جان‌باختگان و مصدومان حادثه

سریال سلمان فارسی تازه ترین سریال الف ویژه تلویزیون است که تولید آن از چند سال قبل آغاز شده است. چندین بازیگر معروف ایرانی در سریال سلمان فارسی ایفای نقش می کنند. سریال سلمان فارسی داستان زندگی سلمان فارسی از یاران پیامبر اکرم ص را روایت می کند.

سریال سلمان فارسی محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن در شهرک سینمایی ایران(غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.

این سریال در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می پردازد. با پایان فیلمبرداری فصل بیزانس، حدود پنج ماه است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن آغاز شده است.

تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتر و بومی جلوی دوربین این سریال رفته اند. سریال سلمان فارسی در ۶۰ قسمت و از سال ۱۴۰۵ پخش خواهد شد.

فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری ادامه دارد. ساخت این سریال که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) می پردازد، از نیمه تابستان امسال به بخش ایران باستان رسید. ساخت این سریال که به سفارش سیما فیلم و توسط زلال فیلم ساخته می شود.

جزئیات تازه از حادثه مرگبار محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی

احسان ناظم بکایی مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» با اشاره به حادثه ناگواری که سر صحنه این سریال رخ داده است به خبرنگار مهر بیان کرد: عوامل سر صحنه فیلمبرداری در شمال شاهرود بودند که متاسفانه پلی که برای پروژه ساخته شده، فرو ریخته است.

وی اضافه کرد: وقتی پل و سازه‌ها فرو می‌ریزد حجم سازه ها به گونه‌ای بوده که باعث درگذشت ۲ تن از هنرورها شده است. ارتفاع پل حدود یک متر بوده است و آنچنان بلند نبود اما هنرورها بر اثر برخورد به سازه مصدوم شدند.

ناظم بکایی با اشاره به مصدومیت دیگر عوامل سریال بیان کرد: ۴ نفر دیگر هم دچار مصدومیت هایی شدند که فوراً با بالگرد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

وی در پایان درباره اسامی جان‌باختگان عنوان کرد: سیدعلی نعیمی و حمید ظهیری در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

سریال «سلمان فارسی» سخت‌ترین و بیگ پروداکشن ترین سریال حال حاضر تلویزیون محسوب می‌شود که به کارگردانی داوود میرباقری در حال ساخت است.

اسامی جان‌باختگان و مصدومان حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی

در همین رابطه بخشدار بسطام (سمنان) به ایرنا گفت: ۲ نفر از هنروران فوت شده به نام‌های سیدعلی نعیمی از شاهرود و حمید ظهیری از تهران هستند.

سه مصدوم اعزام شده به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود به نام های علی عجم ۴۰ ساله از شاهرود، محمدعلی گرگانی ۳۰ ساله و علیرضا یوسف‌زاده ۴۵ ساله هستند.

حادثه در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در روستای خیج شاهرود و در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی به وقوع پیوست.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2lb6r4
منبع خبر: ایرنا

پربیننده ترین




اخبار داغ