رضا داوودنژاد| رضا داوودنژاد درگذشت| همسر رضا داوودنژاد| تشییع رضا داوودنژاد

وداع احساسی دخترعموی رضا داوودنژاد | دلنوشته مونا داوودنژاد در مراسم خاکسپاری

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز با دلنوشته مونا داوودنژاد همراه بود.
کد خبر: 23805
وداع احساسی دخترعموی رضا داوودنژاد | دلنوشته مونا داوودنژاد در مراسم خاکسپاری

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون و همسر غزل بدیعی درگذشت. رضا داوودنژاد با بازی در فیلم های پدرش شناخته شد. مخاطبان دهه 60 با سریال پشت کنکوری ها با رضا داوودنژاد خاطره دارند. رضا داوودنژاد سالها پیش عمل پیوند کبد انجام داد و در این رابطه کبد عسل بدیعی خواهر همسرش بعد از فوت ناگهانی به او جان دوباره داد.

مراسم تشییع این بازیگر سینما و تلویزیون که شامگاه ۱۳ فروردین‌ماه براثر عفونت خونی از دنیا رفت، حدود ساعت ۹ صبح شنبه، ۱۸ فروردین آغاز شد. پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد پس از خواندن نماز میت به سمت بهشت زهرا و آرامگاه ابدی او بدرقه شد.

مونا داودنژاد در مراسم خاکسپاری پسر عمویش با اشاره به اینکه هرگز باور نمی‌کرد اینجا بایستد، گفت: با رضا مصائب ما شیرین بود حتی قبل از مصائب شیرین. عاشق زندگی و خانواده و سینما بود. مامان اتی به ما یاد داده بود که عاشق باشیم و می‌دانم که مامان اتی و مادرش، عسل و خیلی از دوستانش الان منتظرش هستند. تمام خاطراتی که از او داریم شیرین و خنده دار است. ممنون که برای خداحافظی با رضا به اینجا آمدید. رضا جانم در آرامش بخواب و ناراحت نباش. خیلی از دوستان قدیمی ات منتظرت هستند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2aykwe

پربیننده ترین




اخبار داغ