جکی چان| جکی چان و همسرش| جکی چان جدید

تغییر چهره باورنکردی جکی چان در 70 سالگی| جکی چان چطور انقدر پیر شده+عکس

آبانک چهره جکی چان در ۷۰ سالگی غیرقابل شناسایی شد+ عکس ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ۱۵:۴۲ ۴۰۵۴۵۰۱ گروه: سایت خوان خبر آنلاین : جکی‌چان یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های فیلم‌های اکشن در تاریخ است که در سال ۲۰۱۶ جایزهٔ اسکار افتخاری به او اهدا شد. چهره جکی چان در ۷۰ سالگی غیرقابل شناسایی شد+ عکس عکسی از جکی‌چان در سن ۷۰ سالگی پربازدید شده است. چهره شکسته جکی‌چان در این عکس مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: 15753
تغییر چهره باورنکردی جکی چان در 70 سالگی| جکی چان چطور انقدر پیر شده+عکس

بهترین اتفاق ممکن برای یک روز تعطیل این بود که تلویزیون یک فیلم از جکی‌ چان پخش کند. فیلمی بامزه، به‌قولی خودمانی پر از بزن بزن و البته بدلکاری‌های نفس‌گیر و جذاب. در نهایت هم که فیلم با تیتراژ پایانی که خودش بخشی از پشت‌صحنه بود تمام می‌شد و خیلی از بچه‌ها متاثر از آن شروع می‌کردند به تقلید از حرکات کونگ‌فویی جکی‌ چان. باورش سخت است که این هنرپیشه توانمند حالا با مو و ریش سفید ظاهر شده، اما باید بپذیریم جکی چان 70 ساله شده است و تصویری که از او می‌بینیم واقعی‌تر از گریم‌های اوست.

جکی‌ چان علاوه بر حضور در سینما به‌عنوان تهیه‌کننده، طی سال 2023 در دو فیلم پرفروش نقش‌آفرینی کرد. یکی «ضربه پنهان» که درآن با جان سینا همبازی شد و عجیب این‌که در 69 سالگی هیچ نشانی از پیری و ناآماده بودن نداشت. دومین فیلم هم «سوار شو» نام داشت که در آن نقش یک بدلکار بازنشسته را بازی می‌کرد که تصمیم گرفته بود با اسبش به عرصه بدلکاری در سینما و نقش‌های سنگین برگردد. جکی‌چان در این فیلم تا حدی نقش خودش را بازی می‌کرد با این تفاوت که مثل شخصیت اصلی فیلم فقیر نیست. اما سکانس‌های پر از زدوخورد و بدلکاری، گریم همیشگی و خیلی چیزهای دیگر در این دو فیلم باعث شد وقتی عکس جدید این هنرپیشه دوست‌داشتنی را دیدیم از حجم پیرشدنش غافلگیر شویم.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2aydpl

پربیننده ترین




اخبار داغ