فال تاروت امروز| فال تاروت پیشگویی آینده| فال تاروت عشق

فال تاروت امروز مخصوص عشاق | فال بگیر تا ببینی سرنوشت عشقت چی میشه

فال تاروت امروز مختص عاشقان است.
کد خبر: 10253
فال تاروت امروز مخصوص عشاق | فال بگیر تا ببینی سرنوشت عشقت چی میشه

فال تاروت امروز یکی از قدیمی‌ترین فال‌هاست که از عصر باستان تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد. فال تاروت امروز در گذشته بیشتر توسط اشرافیان انجام می‌شد چون مردم عادی به فردی که پیشگوی مسلط باشد نداشتند اما امروزه همه افراد به راحتی می‌توانند این فال را بگیرند. فال تاروت امروز خود به چند نوع فال تاروت کبیر، فال تاروت صغیر و فال تاروت کائنات تقسیم می‌شود. 

فال تاروت امروز مختص عاشقان است. متولدین ماه های مختلف می توانند فال تاروت عشقی خود را بخوانند و از سرنوشت رابطه عاشقانه خود باخبر شوند.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین

کارت ماه: دریافت این کارت تاروت در خواندن عشق و رابطه ممکن است نشان دهد که اگر شما یکی از آنها هستید ممکن است در رابطه خود احساس ناراحتی کنید. ماه ممکن است نشان دهد که حتی اگر به نظر می رسد رابطه شما برای دیگران خوب پیش می رود، ممکن است اینطور نباشد. ممکن است زوجین مشکلات ارتباطی داشته باشند. اختلافات متعدد، مشکلات سرکوب شده یا ناامنی ممکن است بوجود آید. اگر در جلسه تاروت خود با آن مواجه شدید، فوراً نتیجه نگیرید زیرا ممکن است نشان دهنده عدم صداقت باشد. خونسردی خود را حفظ کنید و تا زمانی که جزئیات وضعیت آشکارتر شود، مراقب باشید. اگر مجرد هستید، ماه ممکن است نشان دهد که کسی سعی دارد شما را فریب دهد یا دروغ هایی درباره شما منتشر می شود.

اگر با شخصی قرار می‌گذارید، به خاطر داشته باشید که او نمی‌تواند بهترین نیت را داشته باشد یا ممکن است شما همه چیزهایی را که باید در مورد او بدانید ندانید. این نشان می دهد که ممکن است دانشی وجود داشته باشد که هنوز آشکار نشده است. خواندن رابطه تاروت با ماه نشان می دهد که احتمالاً احساسات در حال حاضر اشتباه گرفته شده اند. ممکن است تصورات غلط زیادی وجود داشته باشد، و همه آنطور که به نظر می رسد نیستند. برای اینکه بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، ممکن است نیاز داشته باشید که نه تنها نیات دیگران بلکه احساسات، اهداف و انگیزه های خود را نیز درک کنید. ممکن است قضاوت شما به دلیل نگرش ها، اعتقادات یا مفاهیم منسوخ شده باشد.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت

کارت عشاق: آه چه خوش شانسم که خواندن عشق و رابطه را در کارت عاشقان دریافت کردم. این نشانه تشویق است که به معنای اتحاد نیروهای فردی شما در یک واحد است. حتی اگر به نظر می‌رسد که در جهت مخالف پیش می‌رود و از بین می‌رود، هر دوی شما می‌توانید با هم هماهنگ باشید و به یکدیگر وابسته باشید. با پیوستن نیروهای خود به یکدیگر راهی برای عشق ایجاد می کنید. این قرائت پیوند فوق‌العاده و شدید بین جفت‌های روحی، مهربانی و عشق آنها نسبت به یکدیگر را نشان می‌دهد. اگر شریکی ندارید، نشان می دهد که عشق راه شما را پیدا کرده است.

شفقت سخت و انرژی جنسی شدید، ارتباط عمیق را تجربه خواهید کرد. اگر قبلاً در یک رابطه بودید، این کارت ارکانا نشان می دهد که باید منتظر یک عشق دوباره باشید. پیوند شما و معشوقه‌تان قوی‌تر و عمیق‌تر از آنچه تصور می‌کنید خواهید شد. عاشقان نماینده شما و شریک زندگیتان هستند که دارای پیوند معنوی، عاطفی، ذهنی و فیزیکی هستند که بیشتر زوج ها ممکن است فقط رویای آن را داشته باشند. برای رسیدن به این عشق پاک، فداکاری لازم است. ممکن است با تعهد شروع شود، اما با فرد مناسب، همه چیز به رشد منجر می شود.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد

کارت چرخ سرنوشت: اگر با کسی رابطه دارید یا می خواهید به زودی از کسی خواستگاری کنید، کارت چرخ اقبال در حالت عمودی نشانه آن است که همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت و بدون شک می توانید پیشنهاد بعدی را انجام دهید. قدم در رابطه خود بگذارید همچنین اگر از یک رابطه راضی نیستید یا به سادگی می خواهید ادامه دهید، کارت چرخ اقبال نشانه این است که ممکن است بخواهید آخرین بار آن را امتحان کنید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید مطمئناً کارت شما را از پایان دادن به یک رابطه منع نمی کند (زیرا بخشی از تغییر است) اما فقط نشان می دهد که اتفاقات خوبی در زندگی عاشقانه شما با یا بدون شریک فعلی تان رخ خواهد داد.

برای افراد مجرد، کارت چرخ اقبال در وضعیت عمودی سیگنالی است که جهان در تلاش است تا عشقی را که شایسته آن هستید برای شما بیاورد. با این حال، درونگرا بودن کمکی به داشتن آن نمی کند. برخی از ما واقعاً از عشق خجالتی هستیم و ممکن است به دیگران نزدیک نشویم، اما این بدان معنا نیست که هیچ کس هم نمی خواهد به ما نزدیک شود. شما شانس خوبی در عشق دارید، بنابراین اکنون زمان آن است که حداقل خود را به نمایش بگذارید. این یک تجربه و تغییر جدید خواهد بود که کارت نشان دهنده آن است. از آنجایی که چرخ بخت نیز کارتی از سرنوشت است، نشان دهنده هم روحی ها نیز هست.

فال تاروت امروز برای متولدین تیر

کارت جهان : اگر در یک رابطه عاشقانه هستید و یک تاروت عاشقانه می خوانید، کارت جهان ممکن است نشان دهنده دستیابی به رویایی باشد که دیده اید. این می تواند شامل ازدواج کردن، بچه دار شدن یا صرفاً در رابطه ای باشد که در آن احساس رضایت، امنیت، دوست داشتن و فداکاری می کنید. شما و همسرتان برای ایجاد این رابطه سخت کار کرده اید، پس از فرصت های جدیدی که در راه است استفاده کنید.

علاوه بر این، نشان می دهد که اگر مجرد هستید، طیف وسیعی از امکانات را دارید. این نشان می دهد که شما تلاش زیادی برای غلبه بر موانع خود انجام داده اید تا جایی که از آنچه هستید و جایی که در جهان مناسب هستید راضی هستید. این فقط می تواند از نظر عاشقانه برای شما خوب باشد. وقتی با آنچه که هستید راحت باشید، شاد باشید و به پتانسیل‌هایی که این دنیا ارائه می‌کند باز باشید، فردی باورنکردنی را به زندگی خود جذب خواهید کرد.

همچنین ممکن است نشانه آن باشد که هنگام تعطیلات با فرد جدیدی برخورد خواهید کرد یا اینکه او اغلب برای کار به سفر می رود. همچنین به این معنی است که مردم شما را جذاب و مورد تقاضا خواهند دید. شما در حال حاضر از شراکت خود بسیار سپاسگزار و عمیقاً رضایت دارید. جهان (ایستاده) در عاشقانه به معنای احساس رضایت و شادی است. این کارت گاهی حتی ممکن است پیشنهاد کند که رابطه خود را با ازدواج یا تشکیل خانواده به سطح بالاتری ببرید. شما به حرکت های بعدی خود فکر می کنید که یک مرحله از زندگی شما به پایان می رسد. شما دو نفر ممکن است در حال گرفتن برنامه ها یا حتی تصمیمات مهم باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین مرداد

کارت ملکه: در یک خوانش تاروت عاشقانه، ملکه در وضعیت عمودی پیام خود را از عناصر زمین می گیرد. این بدان معنی است که شما در زندگی خود مستقر و امن خواهید بود و در سطح عمیق تری با طبیعت ارتباط برقرار خواهید کرد.

درست مانند ملکه در کارت، شما کسی هستید که می دانید چگونه عشق بدهید و دریافت کنید و به طور کلی فردی دوست داشتنی و دلسوز هستید. شما با روح درونی خود در ارتباط هستید و متوجه می شوید که قلب شما واقعاً چه می خواهد و به همین دلیل از درخواست عشق و حمایت از عزیزان خود نمی ترسید. این کارت نمایانگر کسی است که از نشان دادن احساسات خود نمی ترسد و از آنجایی که شما این شخصیت پرورش دهنده را دارید، همیشه آماده هستید تا به شریک زندگی خود عشق و حمایتی ارائه دهید که به رشد او کمک می کند.

ملکه همچنین به شخصی اشاره می کند که از نظر مالی مطمئن است و اغلب با مشکلات مالی یا حرفه ای مواجه نمی شود و این باعث می شود که آنها شریکی عالی برای یک رابطه سالم باشند. شما فردی هستید که از نظر روحی با طبیعت در ارتباط هستید و می دانید که چگونه از شگفتی ها و مواهب طبیعت به طور کامل قدردانی کنید. امپراتور قائم همچنین به رابطه ای اشاره می کند که بر اساس ارتباط بین کار و زندگی شخصی ساخته شده است. بنابراین می‌توانید با یکی از همکارانتان که علایق مشترکی با شما دارد یا فردی که در حوزه کاری مشابه شما کار می‌کند، یعنی شخصی که اخیراً به آن پیوسته است، رابطه ایجاد کنید. همچنین احتمال یک شراکت بالقوه با شخصی مرتبط با یک پروژه تجاری بسیار تازه وجود دارد که اخیراً شروع به کار روی آن کرده اید. همانطور که ملکه نشان دهنده پرورش و مادری است، می توانید منتظر اخبار بارداری یا مادر شدن باشید. این کارت در یک رابطه خواندن تاروت نشان دهنده یک رابطه و شراکت سالم و پایدار است.

فال تاروت امروز برای متولدین شهریور

کارت مرگ: مرگ در زمینه تاروت عاشقانه ممکن است نشان دهنده این باشد که شما یا همسرتان به ارتباطی چسبیده اید که کار نمی کند یا به عادت های قدیمی که مانع از پیشرفت رابطه شما می شود، می چسبید. مرگ پیامی است که خواه ناخواه همه چیز تغییر خواهد کرد. یا تغییر را می پذیرید یا می توانید با آن مبارزه کنید. کارت اصلی تاروت ممکن است نشان دهد که شما و همسرتان باید تنظیمات قابل توجهی انجام دهید و اگر رابطه شما خوب نشد، عادات یا نگرانی های قدیمی را کنار بگذارید. همچنین ممکن است نشان دهد که بهتر است بعضی  چیزها را حذف کنید. مشکلات ریشه‌ای که کارت مرگ قصد دارد حل کند می‌تواند دردناک باشد. در چنین سناریویی، مشاوره رابطه می تواند چیزی باشد که می خواهید به آن فکر کنید.

نتیجه بستگی به این دارد که شما و همسرتان هر دو برای پذیرش این گذار آماده باشید و واقعاً بخواهید این ارتباط ادامه یابد زیرا به همدیگر احترام می گذارید به جای اینکه می ترسید بخشی از رابطه نباشید. کارت تاروت مرگ ممکن است نشان دهنده یک تغییر غیرمنتظره باشد، مانند نامزدی یا بارداری ناگهانی. این تغییرات همچنین می تواند برای یک رابطه عالی باشد. اگر مجرد هستید، کارت مرگ ممکن است نشانه ای باشد که می خواهید ایده آل ها، مشکلات یا رفتارهای قدیمی را که دیگر به دردتان نمی خورد کنار بگذارید. این تغییر را بپذیرید زیرا منجر به عشق جدیدی در زندگی شما می شود.

فال تاروت امروز برای متولدین مهر

کارت مرد به دار آویخته: مرد به دار آویخته شده  معمولاً با فداکاری، بینش جدید و صبر برای لحظه مناسب همراه است. طبق تعبیر عاشقانه تاروت مرد به دار آویخته شده برای مجردها، در هیچ چیز نباید عجله کرد. اگر طرف مقابل آماده نباشد، مهم نیست که چقدر در تلاش های عاشقانه خود صرف می کنید یا چقدر با قرار خود ارتباط برقرار می کنید. به جای عجله کردن یا تحت فشار قرار دادن یک رابطه، از این زمان برای مشاهده اینکه چگونه دیدگاه شما در زمانی که تنها هستید تغییر می کند استفاده کنید. همین امر در مورد روابط بین فردی نیز صادق است. زمانی که صحبت از گفتگوهای مهم یا توسعه بیشتر رابطه شما می شود، زمان می تواند مشکل ساز باشد. از طرف دیگر، مفهوم فداکاری ممکن است در روابط فعلی یا آینده شما مهم باشد. در صورت نیاز به کمک، تعهد شما ممکن است مورد آزمایش قرار گیرد،

اگر در یک رابطه هستید، خواندن تاروت عاشقانه مرد حلق آویز شده نشان می دهد که شما از اینکه اوضاع در رابطه خود در حال حاضر چگونه پیش می رود ناراضی هستید. همچنین می‌تواند به این معنا باشد که شما یا همسرتان باید یک قدم از رابطه به عقب بردارید تا گزینه‌های خود یا مسیری را که می‌خواهید رابطه در پیش بگیرد، در نظر بگیرید. مرد حلق آویز شده به شما توصیه می کند که تصمیم گیری را به تعویق بیندازید و در عوض کمی زمان بگذارید تا فکر کنید. ممکن است لازم باشد در انتظارات خود از رابطه خود تجدید نظر کنید و به جای آنچه که دوست ندارید، روی آنچه در حال حاضر دوست دارید تمرکز کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین آبان

کارت عدالت: مجرد هستید و به خواندن تاروت علاقه دارید، عدالت ممکن است به شما پیشنهاد کند که با فردی در زمینه حقوقی (قاضی، وکیل، منشی حقوقی و غیره) رابطه برقرار کنید. اگر با صداقت و مهربانی به دیگران خدمت کرده اید، اما در روابط با شما خوب رفتار نشده است، عدالت در خواندن تاروت عاشقانه می تواند نشان دهنده این باشد که این عدم تعادل با شریک عاشقی که شما سزاوار ورود به زندگی خود هستید، ترمیم خواهد شد. همچنین ممکن است به این معنی باشد که کسانی که با شما بدرفتاری کرده اند، پاسخگو خواهند بود.

اینکه عدالت یک نشانه خوب یا بد برای یک رابطه است، در نهایت با نحوه رفتار شما و همسرتان تعیین می شود. اگر در رابطه خود هم صمیمانه و هم با اخلاق باشید، از مزایای آن به شکل هماهنگی بیشتر یا تعهد قوی تر بهره مند خواهید شد. می تواند نشان دهنده عقد ازدواج باشد. اما عدالت می گوید که اگر هر یک از شما تقلب کرده یا صادق نباشید، حقیقت آشکار می شود و شخص نادرست تاوان اعمال خود را خواهد داد.

از آنجایی که عدالت در مورد کارما است، اگر سخت کار کرده باشید، عشق سر راه شما قرار خواهد گرفت. اگر با دیگران مهربان بوده اید، روابط شما این را منعکس خواهد کرد. اگر مجرد بوده باشید، به دلیل شخصیت دوست داشتنی و خوش بینتان، مردم شما را جذاب تر می یابند.

فال تاروت امروز برای متولدین آذر

کارت قضاوت: کارت قضاوت (عمودی) ممکن است نشان دهد که شما یا طرف مقابلتان ممکن است در مورد یکدیگر قضاوت ناعادلانه ای داشته باشید. از متهم کردن یا سرزنش یکدیگر در جریان درگیری ها برای برانگیختن پاسخ خودداری کنید. ممکن است در نهایت بیش از آنچه در نظر داشتید به شراکت خود آسیب وارد کنید. به جای تلاش برای سرزنش کردن، سعی کنید روی صندلی بنشینید و در مورد احساس خود صحبت کنید. برای پیشبرد رابطه، باید بتوانید تخلفات قبلی را ببخشید. رابطه ای که راکد است می تواند از طریق ارتباط مستقیم و صادقانه سرزندگی تازه ای پیدا کند. همچنین ممکن است نشانه آن باشد که مردم از رابطه شما انتقاد می کنند یا در ملاء عام در مورد شما و همسرتان اظهاراتی می کنند. بهترین اقدام در این شرایط، غلبه بر آن است.

اگر شما و معشوقتان در حال حاضر در کشورهای مختلف زندگی می‌کنید یا در یک رابطه لانگ دیستنس هستید قضاوت مستقیم ممکن است نشان‌دهنده فاصله گرفتن از کسی باشد که دوستش دارید. اگر مجرد هستید، این کارت تاروت به شما هشدار می دهد که در مورد روابط احتمالی تصمیمات فوری نگیرید. قبل از اینکه تشخیص دهید آیا آنها برای شما فرد مناسبی هستند یا خیر، به خود اجازه دهید آنها را بشناسید. همچنین به عنوان یادآوری این نکته عمل می کند که برداشت های اولیه غیرقابل برگشت هستند، بنابراین به نحوه برخورد با آنها توجه کنید!

فال تاروت امروز برای متولدین دی

کارت پاپ: وقتی کارت تاروت را برای سؤالات عشق و رابطه می خوانید، کارت عمودی هیروفانت نشان دهنده تعهد و ازدواج برای زوجین است. بنابراین، برای افرادی که قبلاً در یک رابطه هستند یا قصد دارند پیوند خود را به سطح بعدی ببرند، دریافت کارت پاپ یک نشانه مثبت است. ارتباط شما با شریک زندگی تان خوب خواهد شد و برخی از شما نیز می توانید شروع جدیدی با نیمه دیگر خود داشته باشید. همچنین، نشان دهنده این واقعیت است که شما و شریک زندگی تان تقریباً در یک زمان خواهید بود و تقریباً افکار مشابهی نسبت به یکدیگر و ارتباط خود خواهید داشت.

با این حال، اگر مجرد هستید، این کارت تاروت اصلی نشان دهنده این است که شخص خاصی به زودی وارد زندگی شما خواهد شد. و رابطه ای که خواهید داشت باید سرشار از تعهد و درک باشد. امنیت، توجه بی‌نظیر و تمایلاتی برای کمک به رشد در زندگی با سوء تفاهم‌های کمتر و حمایت بیشتر وجود خواهد داشت. کارت تاروت پاپ برای مجردها همچنین نشان دهنده تمایل شدید به شریکی است که به ارزش های سنتی احترام می گذارد، مورد احترام جامعه است و برای برنامه های آینده شما ایمن است. در مورد شما، این نشان دهنده احساس احترام به آنها و یک فرآیند فکری عمیق است که به شما کمک می کند با آنها بهتر و درست رفتار کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین بهمن

کارت راهبه اعظم: برای جنس مذکر، کارت کاهن اعظم در یک قرائت، شیفتگی به یک زن فوق العاده جذاب را نشان می دهد. این شخص شهوانی و فریبنده و دارای ویژگی هایی مانند زیبایی و زیرکی خواهد بود. برای جنسیت زنانه، این کارت تاروت اصلی آرکانا به معنای شرکت بیش از یک مرد در اطراف شما است. این تنها خواسته شما خواهد بود و به مقاومت ناپذیری افزایش خواهد یافت.

برای افرادی که قبلاً در یک رابطه هستند، این کارت نشان دهنده یک زندگی جنسی رضایت بخش و مطلوبیت بالا است. همچنین، نشان دهنده رابطه قوی با شریک است. شما باید در رویکردهای خود صادق باشید و نیمه دیگر خود را به طور برجسته دوست داشته باشید. شفافیت و گشاده رویی با شریک زندگی تان وجود خواهد داشت، و شما باید سطح بالایی از سازگاری را به اشتراک بگذارید و احساسات پرشور خود را در زمان های عالی عشق ورزی و جنسی تسخیر کنید. شخصی که قرار است با او قرار ملاقات بگذارید ممکن است احساسات شدید خود را پنهان کند. با این حال، اگر کمی تلاش کنید، آنها با شما باز می شوند تا آنچه را که در پشت پرده ها وجود دارد، آشکار کنند.

فال تاروت امروز برای متولدین اسفند

کارت برج: اگر در یک رابطه هستید و کارت تاروت عاشقانه را می‌خوانید، برج ممکن است نشانه‌ای از جدایی یا طلاق باشد. همچنین ممکن است استعاره ای باشد از اینکه شما یا شریک زندگیتان – یا هر دو – تجربه ای سخت یا وحشتناک را پشت سر می گذارید که رابطه شما را تا مرز شکست می کشد. اگر می خواهید رابطه شما در این حادثه برج تحمل کند، باید برای حمایت از یکدیگر و حفظ یک خط ارتباط باز تلاش کنید. برج به شما هشدار می دهد که اگر شراکت شما این آشفتگی را تحمل کند، دستخوش تغییرات اساسی شده است. از آنجایی که برج همچنین به معنای حذف ایده های نادرست است، این ممکن است لزوماً چیز وحشتناکی نباشد. در نتیجه، این رابطه ممکن است به طور اساسی تغییر کند اما با پایه ای قوی تر و صادقانه تر ظاهر شود.

یکی از سخت ترین چیزهایی که به عنوان یک رابطه تجربه خواهید کرد، رسیدن به آن است. اگر مجرد هستید، می توانید متوجه شوید که باید ناگهان با حقیقتی ناخوشایند درباره وضعیت مجردی خود روبرو شوید. اگر توانایی شما در ایجاد ارتباطات خوب توسط عذت نفس یا غرور مانع شده باشد، می تواند نشانه آن باشد که یک رویداد آشفته یا فاجعه آمیز نفس شما را در هم خواهد شکست. حتی در حالی که لذت بخش نخواهد بود، این شما را متواضع تر می کند و شانس شما را برای داشتن یک رابطه موفق و طولانی مدت در آینده افزایش می دهد. هنگام بیرون رفتن و ملاقات با افراد جدید، مهم است که از ایمنی خود آگاه باشید زیرا برج ممکن است نشانه تهاجم یا حمله نیز باشد. عاقل باشید و اقدامات ایمنی لازم را انجام دهید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2aknv3

پربیننده ترین




اخبار داغ