سیامک انصاری| سیامک انصاری در جیغ| سریال های سیامک انصاری

جیع تجربه جدید سیامک انصاری در دوران پسا مهران مدیری | زمان پخش گیم شو جیغ از نمایش خانگی

سیامک انصاری پس از پایان همکاری‌اش با کارگردان محبوب مهران مدیری، خودش در قامت کارگران با رئالی شو جیغ به میدان می آید.
کد خبر: 46753
جیع تجربه جدید سیامک انصاری در دوران پسا مهران مدیری | زمان پخش گیم شو جیغ از نمایش خانگی

سیامک انصاری از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است که با سریال های مهران مدیری به خوبی دیده شد. سیامک انصاری در چندین سریال تلویزیونی و نمایش خانگی با مهران مدیری همکاری داشته است و فیلم های سینمایی مختلفی را بازی کرده است. سیامک انصاری اخیرا در سریال شبکه مخفی زنان نیز بازی کرده است که پخش آن بعد از توقیف و حواشی مختلف به پایان رسید.

دهه 80 و نیمه اول دهه 90، نام سیامک انصاری در کنار مهران مدیری و تنها به واسطه آثار او مطرح بود، اما این بازیگر تقریبا از نیمه دهه 90، مسیرش را تغییر داد و وارد دوران جدیدی از فعالیت حرفه‌ای خود شد. بازیگر ثابت و البته موفق ساخته‌های مهران مدیری، از این کارگردان جدا شد و فعالیت خود را به صورت مستقل پیش برد. انصاری این روزها مشغول تولید یک رئالیتی‌شو به نام «جیغ» است که تم ترس و وحشت دارد.او علاوه بر کارگردانی این مستند مسابقه، اجرای آن را نیز برعهده خواهد داشت.

تجربه جدید سیامک انصاری پس از پایان همکاری‌اش با مهران مدیری، کارگردانی یک مستند مسابقه است. این رئالیتی‌شو به نام «جیغ»، شرکت‌کنندگان را در چالش ترس و وحشت قرار می‌دهد و تجربه‌ای همراه با هیجان را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

طبق توضیح انصاری شرکت‌کنندگان باید وارد اتاق‌های وحشتناکی شوند، در برابر ترس خود مقاومت کنند و در آن اتاق بمانند. این رئالیتی‌شو در مرحله پیش‌تولید است و حدود یک ماه و نیم دیگر ضبط آن آغاز می‌شود. در یکی، دو سال اخیر بازار رئالیتی‌شوها حسابی گرم شده است و مستند مسابقه‌های مختلفی با محوریت سرگرمی تولید شده‌اند، تفاوت مهم «جیغ» با دیگر رئالیتی‌شوها تم ترسناک آن است، بنابراین برگ برنده آن و اتفاق جدیدی در نمایش خانگی خواهد بود.

دو تجربه قبلی سیامک انصاری در «صفر 21» و «جوکر» نشان داده بودند که این بازیگر اهل ریسک و تجربه‌های جدید است، او حالا با پروژه «جیغ» خود را در جایگاه کارگردان و مجری یک رئالیتی‌شو محک خواهد زد. آیا این تجربه مانند «جوکر» همراه با موفقیت خواهد بود؟

سیامک انصاری که در جوکر 2 به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا کرد، اعلام کرد که این گیم شو در اواخر تابستان در نمایش خانگی پخش خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2adlmy

پربیننده ترین




اخبار داغ