انتخابات ریاست جمهوری| مناظرات انتخابات ریاست جمهوری | کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

قاضی زاده هاشمی انصراف داد | انتخابات ریاست جمهوری بین این 5 نفر

قاضی‌ زاده هاشمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.
کد خبر: 47953
قاضی زاده هاشمی انصراف داد | انتخابات ریاست جمهوری بین این 5 نفر

در پی سانحه تلخ سقوط بالگرد و فقدان ناگهانی ریاست محترم جمهور و هیات همراه، انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام از سوی وزارت کشور اعلام شده است. انتخابات ریاست‌ جمهوری ۱۴۰۳قرار است 8 تیر ماه برگزار شود. از نظر ترتیب برگزاری، انتخابات هشتم تیر چهاردهمین دور انتخابات ریاست‌ جمهوری است که به معرفی نهمین رییس‌جمهور ایران منجر خواهد شد.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پورمحمدی ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بودند که در واپسین لحظات تبلیغات،  قاضی‌ زاده هاشمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

خداوند بزرگ را برای توفیق خدمت در کنار شهید رئیسی عزیز به ملت بزرگ ایران سپاسگزارم و آن مدت را ذخیره آخرت خود می‌دانم.

اینجانب پس از ضایعه دردناک پرواز اردیبهشت، نیت کردم تا به منظور دفاع از سیره و کارنامه شهید رئیسی در انتخابات ثبت‌نام کرده و خود را با هدف تداوم راه آن مرد بزرگ در معرض رای ملت ایران قرار دادم و احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزد‌های انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.

خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم و در این راه هیچ تلاشی فروگذار نکردم. همواره معتقد بوده و هستم که گفتمان و شیوه عمل شهید عزیزمان در قامت یک رئیس جمهور مردمی و ولایی گمشده سالیان درازی بود که محرومان و ولایتمداران در جستجویش بودند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2ad9ay
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ