دبی| شهر دبی| باران در دبی

باران و سیلاب دبی را غرق کرد | ویدئوهای زیبا از بارش بی سابقه باران در دبی امارات

بارش ناگهانی باران باعث ایجاد شرایطی شبیه سیل در دبی شده است.
کد خبر: 9377
باران و سیلاب دبی را غرق کرد | ویدئوهای زیبا از بارش بی سابقه باران در دبی امارات

مناطق مختلف امارات روز گذشته تحت تاثیر تگرگ و بارندگی شدید قرار گرفتند

بخش‌های وسیعی از امارات متحده عربی توسط باران شدید، تگرگ، رعد و برق و رعد و برق در طول شب و صبح دوشنبه با هشدارهای ایمنی و کاهش سرعت در سراسر امارات تحت تاثیر قرار گرفت.

بارش ناگهانی باران باعث ایجاد شرایطی شبیه سیل در دبی شده است. خودروها در حال عبور از جاده های سیل زده دیده شدند. برخی دیگر از خودروها در آب راکد محبوس شدند زیرا سیستم های زهکشی قادر به مقابله با بارندگی نبودند.

بارش تگرگ در مناطق مختلف ابوظبی گزارش شده است.

در میان اخبار

به گزارش خلیج تایمز، بارش شدید باران در ابوظبی، دبی، راس الخیمه و فجیره گزارش شده است. گزارش روز دوشنبه گلف نیوز حاکی از آن است که برخی از مناطق راس الخیمه و فجیره شاهد تشکیل جریان های آب باران در دره ها هستند.

ادارات راه و خدمات عمومی در سراسر هفت امارت توصیه‌های ایمنی متعددی را برای رانندگانی که در مناطق آسیب‌دیده از باران رانندگی می‌کنند، صادر کرده‌اند. اصابت صاعقه به بلندترین سازه دست ساز جهان، برج خلیفه نیز شاهد بودیم.

هوا به ویژه در غرب کشور، در ابوظبی و العین سرد گزارش شده، زیرا ویدئوهایی از ساکنان در حال تجربه طوفان تگرگ و جاده های پوشیده از یخ در فضای مجازی منتشر شد. خیابان‌های نواحی سویهان و الظفره پوشیده از تگرگ بود که برخی از آنها به اندازه توپ گلف بود.

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر و فیلم هایی از آسمان تاریک و گلوله های یخ سفید که بر محله های سرتاسر امارات می بارید را به اشتراک گذاشتند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2a5ak3
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ