ریحانه پارسا| عکس ریحانه پارسا جدید| ریحانه پارسا و همسرش

همسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ | حواشی ازدواج ها و جدایی های ریحانه پارسا از همسر ایرانی تا همسر خارجی

حواشی ازدواج ها و جدایی ریحانه پارسا در فضای مجازی غوغا بپا کرد.
کد خبر: 21198
همسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ | حواشی  ازدواج ها و جدایی های ریحانه پارسا از همسر ایرانی تا همسر خارجی

ریحانه پارسا، بازیگر ایرانی که در سریال "پدر" به شهرت رسید، در سال ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی، بازیگر و کارگردان تئاتر، ازدواج کرد. این ازدواج باعث شد توجهات بسیاری به زندگی شخصی این دو هنرمند جلب شود. با این حال، این ازدواج چندان پایدار نماند و پس از مدت کوتاهی، آن‌ها از یکدیگر جدا شدند.

دلایل رسمی برای جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به‌طور مشخص اعلام نشد، اما شایعات و بحث‌های مختلفی درباره تفاوت‌های سنی، اختلافات شخصی و شرایط زندگی آن‌ها مطرح شده است. همچنین، بعد از این جدایی، ریحانه پارسا مهاجرت کرد و فعالیت‌های او در شبکه‌های اجتماعی و فضای هنری همچنان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

ریحانه پارسا، بازیگر ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده بود، پس از ازدواج با یک مرد ترکیه‌ای، بار دیگر از همسر خود جدا شد. این ازدواج دومین تجربه زناشویی او بود که با شکست روبرو شد. هنوز 3 ماه از خبر ازدواجش نمی گذرد که خبر از جداییش داد. او در پیام‌های خود پس از طلاق، اعلام کرد که با وجود این جدایی، همچنان امیدوار است به زندگی‌اش ادامه دهد و از این تجربه‌ها درس بگیرد.

ریحانه پارسا در استوری خود اعلام کرد از همسرش مدتیه جدا شده است.از جزئیات دقیق علت جدایی چیزی به طور رسمی منتشر نشده، اما پارسا در مصاحبه‌ها و پیام‌هایش به برخی مشکلات شخصی و تغییرات در زندگی حرفه‌ای و فردی خود اشاره کرده است

این جدایی و مسائل پیرامون زندگی خصوصی ریحانه پارسا همچنان سوژه‌های بحث‌برانگیزی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستند.

در میان اخبار

ریحانه پارسا ازدواج کرد | عکس عاشقانه ریحانه پارسا و همسر جدیدش در ترکیه

1403/03/31 منبع: اینستا

ریحانه پارسا بعد از حواشی مهاجرت و همکاری با گردانندگان سایت های شرطی بندی، مدتی است که از همسر جدیدش رونمایی کرده است. ریحانه پارسا در تعطیلات تابستانی خود یک عکس متفاوت و عاشقانه در کنار همسر جدیدش منتشر کرده است که مورد توجه قرار گرفته است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/27qxjg
منبع خبر: برترین ها

پربیننده ترین




اخبار داغ