سریال هفت سر اژدها|زمان پخش سریال هفت سر اژدها | بازیگران سریال هفت سر اژدها

حمید صفت در سریال پلیسی هفت سر اژدها | معرفی بازیگران و اعلام زمان پخش سریال هفت سر اژدها +ویدئو

سریال پلیسی «هفت سر اژدها» با حضور حمید صفت به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به‌زودی از شبکه سه پخش می‌شود
کد خبر: 11574
حمید صفت در سریال پلیسی هفت سر اژدها | معرفی بازیگران و اعلام زمان پخش سریال هفت سر اژدها +ویدئو

سریال هفت سر اژدها یکی از سریال های رمضانی امسال است. بالاخره تکلیف سریال رمضان و نوروز شبکه سه مشخص شد و این شبکه برای این دو مناسبت سریال هفت سر اژدها جدیدترین ساخته ابوالقاسم طالبی را برای پخش در نظر گرفته است. نقش اصلی سریال هفت سر اژدها برعهده مجید واشقانی و حمید صفت است.

سریال هفت سر اژدها یکی از آثار بحث برانگیز تلویزیون است که طالبی نزدیک به چهار سال زمان صرف ساخت آن کرده است.

بازیگران نقش اصلی سریال هفت سر اژدها

در سریال هفت سر اژدها مجید واشقانی عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. او نقش آقازاده‌ای را بازی می‌کند که محور اصلی شکل‌گیری برخی از مفاسد اقتصادی در کشور است.

یکی دیگر از نقش‌های اصلی این سریال را «حمید صفت» که بیشتر به عنوان رپر شناخته می‌شود بر عهده دارد. گفته می‌شود او نقش یک دانشجوی عدالت طلب را بازی می‌کند.

حمید صفت در جریان بازی در سریال «هفت سر اژدها» بود که درگیر پرونده جنایی قتل ناپدری‌اش شد، اما با وجود این اتفاق طالبی بازیگر دیگری را جایگزین او نکرد و منتظر ماند تا تکلیفش مشخص شود. بعد از تبرئه شدن حمید صفت، طالبی با وجود فشار‌های متعدد نقش او را حذف نکرد و سکانس‌های باقی مانده را با دعوت مجدد از این بازیگر-خواننده ادامه داد.

داستان پرونده جنایی حمید صفت بازیگر هفت سر اژدها

پدر و مادر حمید صفت وقتی او کودک بود از هم جدا شدند. مادر او در حدود سال ۱۳۸۴ با مردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و با او در آلمان زندگی می‌کرد. در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، حمید صفت به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد. او گفت ناپدری‌اش مردی تندخو بوده و مدام مادرش را کتک می‌زده‌است. وی پس از بازداشت به زندان رجایی‌شهر بند زندانیان اعدامی انتقال یافت. پزشکی قانونی اعلام کرده‌ بود که پدرخواندهٔ حمید صفت به دلیل «خونریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی» فوت کرده‌است.

وی در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۹۷ با وثیقهٔ ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. کمیسیون ۷ نفرهٔ پزشکی قانونی در گزارش خود ۵۰ درصد علت مرگ مقتول را بیماری وی اعلام کرده‌است. وی همچنین مدتی بعد از آزادی، ترانه‌ای به نام «عجایب شهر» خواند که در مورد دوران حبس و سپس آزادی وی است.

حمید صفت بار دیگر در ارتباط با این پرونده در روز دوشنبه، ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۹ بازداشت و به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد. دادگاه او در ۱۴۰۰/۱/۱۴ در شعبه دهم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی راسخ برگزار شده  و در نهایت به یکسال حبس و دیه محکوم شد.

زمان پخش سریال هفت سر اژدها

سریال «هفت سر اژدها» که پیش از این «طلاق» نام داشت سال ۱۳۹۸ براساس متنی از خود طالبی با محوریت بررسی مفاسد اقتصادی جلوی دوربین رفت. پخش این سریال قرار است از شامگاه سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه که مصادف است با شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شود.

سریال هفت سر اژدها چند قسمت است؟

پخش «هفت سر اژدها» در ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت و از آنجاییکه این سریال در ۸۰ قسمت آماده پخش شده، مخاطبان شبکه سه تا اواخر بهار سال ۱۴۰۳ تماشاگر آن خواهند بود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/27odg4

پربیننده ترین




اخبار داغ