طرز تهیه کتف و بال سوخاری|طرز تهیه کتف و بال سوخاری خانگی|طرز تهیه کتف و بال سوخاری رستوران

طرز تهیه کتف و بال سوخاری| کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید

بال و کتف سوخاری یکی از سوخاری‌های محبوب و بسیار خوشمزه است که می‌توانید آن را در منزل با روشی جدید و بسیار آسان تهیه کنید.
کد خبر: 39750
طرز تهیه کتف و بال سوخاری|  کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید

 بال و کتف سوخاری یکی از سوخاری‌های محبوب و بسیار خوشمزه و بسیار محبوب به خصوص در میان کودکان است که با یادگیری طرز تهیه بال و کتف سوخاری به سادگی می توانید آن را به سبک رستورانی در خانه درست کنید. زمانی که مرغ می‌خرید و نمی‌دانید با بال‌ها و کتف‌هایش چکار کنید، بهتر است همه را جمع کنید و در یک فرصت مناسب با روشی که در ادامه آموزش طرز تهیه بال و کتف سوخاری خواهیم داد، یک ظرف بال و کتف سوخاری خوشمزه برای اعضای خانواده تهیه کنید، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بال و کتف سوخاری رستورانی دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

مواد لازم

  • بال و کتف مرغ: به میزان لازم
  • دوغ آبعلی: به اندازه‌ای که روی بال و کتف‌ها را بگیرد
  • نمک و زردچوبه: به میزان لازم
  • روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این کتف و بال سوخاری خوشمزه ابتدا بال و کتف‌ها را خوب بشویید و روی هر کدام را با چاقو یک برش ایجاد کنید. حالا بال و کتف‌ها را داخل یک قابلمه مناسب بریزید و کمی نمک و زردچوبه بپاشید، سپس دوغ آبعلی را تا جایی که کاملا روی بال و کتف‌ها را بگیرد، داخل قابلمه بریزید. قابلمه را روی حرارت متوسط اجاق گاز بگذارید تا دوغ شروع به جوشیدن کند، سپس حرارت را کم کنید و اجازه بدهید بال و کتف‌ها حدود ۲۰ دقیقه با دوغ بجوشد. بعد از این مدت زمان بال و کتف‌ها را آبکش کنید و صبر کنید تا آب اضافه آن‌ها کشیده شود و کمی خشک شوند. در مرحله آخر مقداری روغن داخل یک قابلمه یا ماهی تابه گود بریزید و بال و کتف‌ها را یکی یکی داخل روغن داغ سرخ کنید. توجه داشته باشید که بال و کتف باید داخل روغن شناور سرخ شود. حالا بال و کتف سوخاری خوشمزه و خاص شما آماده سرو است، نوش جان و مراقب انگشتانتان باشید!

نکات مهم
۱ ـ برای تهیه این بال و کتف سوخاری می‌توانید از هر نوع دوغ ترش گازدار استفاده کنید.

۲ ـ هنگام سرخ کردن بال و کتف‌ها توجه داشته باشید که روغن حتما داغ و به اندازه‌ای باشد که بال و کتف‌ها داخل آن شناور شوند.

۳ ـ این بال و کتف سوخاری را با هر نوع سسی که تمایل دارید، سرو کنید.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/27dylg

پربیننده ترین




اخبار داغ