یارانه کالابرگ| یارانه کالابرگ تیر | طرح کالابرگ الکترونیکی

یارانه کالابرگ در دولت مسعود پزشکیان شارژ می شود؟ | اعتبار کالابرگ تیر چقدر است؟

اگر دولت طبق روال ماه‌های قبل عمل کند، امروز باید اعتبار کالابرگ شارژ شود.
کد خبر: 48926
یارانه کالابرگ در دولت مسعود پزشکیان شارژ می شود؟ | اعتبار کالابرگ تیر چقدر است؟

یارانه کالابرگ عنوان طرحی است که در قالب آن دولت حساب یارانه بگیران را برای خرید کالا شارژ می کند.استقبال مردم از طرح یارانه کالابرگ نشان می‌­دهد که طرح فوق توانسته است بر معیشت مردم اثرگذار باشد. طرح یارانه کالابرگ به سه ماه از بهمن تا فروردین اجرا شد. مرحله اول یارانه کالابرگ در 17 بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه شارژ شد. مرحله دوم یارانه کالابرگ در 17 اسفند ماه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان شارژ شد و مرحله سوم یارانه کالابرگ نیز فروردین 1403 انجام شد.

اعتبار کالابرگ چه زمانی شارژ می‌شود؟

علاوه بر واریز یارانه نقدی در هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته، اعتباری به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان در قالب کالابرگ الکترونیک در حساب سرپرستان خانوار ایرانی شارژ می‌شود. اگر دولت سیزدهم طبق ماه‌های قبل عمل کند، انتظار می‌رود اعتبار کالابرگ فردا پرداخت شود.

در میان اخبار

استفاده از کالابرگ الکترونیک اختیاری است و شامل ۱۰ قلم کالا شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم‌مرغ به ارزش ۵۳۰ هزار تومان می‌شود. قیمت اقلام موجود در سبد کالابرگ، به نرخ شهریور ماه ۱۴۰۰ عرضه و مابه‌التفاوت قیمت کالا توسط دولت در طول دوره پرداخت می‌شود. کالابرگ الکترونیک، دهک‌های اول تا نهم معیشتی را دربرمی‌گیرد.

اگر دولت طبق روال ماه‌های قبل عمل کند، امروز باید اعتبار کالابرگ شارژ شود. این در حالی که مخبر پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان دولت سیزدهم رویه پرداخت یارانه کالابرگ ادامه دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/277xev

پربیننده ترین




اخبار داغ