شاهرخ استخری| شاهرخ استخری و همسرش| همسر شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و همسرش از همه زوج ها زیباتر شدند | عکس دونفره جذاب شاهرخ استخری و همسرش در قلب اروپا

همسر شاهرخ استخری در این تصویر با پالتوی بلند شتری و کلاه زمستانی دیده می‌شود و خود شاهرخ استخری مثل چند ماه اخیر با موهای فرفری‌اش حسابی جلب توجه می‌کند.
کد خبر: 42298
شاهرخ استخری و همسرش از همه زوج ها زیباتر شدند | عکس دونفره جذاب شاهرخ استخری و همسرش در قلب اروپا

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 مهر ماه 1359 در تهران است. این سلبریتی پر حاشیه در فضای مجازی فعالیت بسیار زیادی دارد و همواره پست های شاهرخ استخری در شبکه های اجتماعی جنجال به پا می کند. شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری در بازار طلا نیز دستی در آتش دارد و درآمد اصلی اواز طلافروشی است.

شاهرخ استخری و همسرش این روزها از پرکارترین سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام هستند و به شکل‌های مختلفی تولید محتوا می‌کنند. هم صفحه خود استخری و هم صفحه مشترکشان با نام خانواده استخری، دنبال‌کننده‌های زیادی دارد و تصاویری که این زوج منتشر می‌کنند معمولا حسابی مورد توجه قرار می‌گیرند.

این زوج به تازگی تصاویری از خودشان با استایل‌های شیک و بسیار مرتبی را منتشر کرده‌اند و این تصویر بسیار پربازدید شده است. همسر شاهرخ استخری در این تصویر با پالتوی بلند شتری و کلاه زمستانی دیده می‌شود و خود شاهرخ استخری مثل چند ماه اخیر با موهای فرفری‌اش حسابی جلب توجه می‌کند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/277q66
منبع خبر: چی بپوشم

پربیننده ترین




اخبار داغ