مهران مدیری| مهران مدیری و همسرش| همسر مهران مدیری

عکس قدیمی از مهران مدیری در دیدار با احمدی نژاد| تغییر چهره مهران مدیری بعد از 13 سال

عکس تاریخی و قدیمی از مهران مدیری در دیدار با احمدی‌نژاد و مزاحمت یک نفر ؛ مزاحمت یکی از نزدیکان برای جلوگیری از ثبت عکس!
کد خبر: 41726
عکس قدیمی از مهران مدیری در دیدار با احمدی نژاد| تغییر چهره مهران مدیری بعد از 13 سال

مهران مدیری خالق بسیاری از سریالهای طنز ماندگار تلویزیون است که مخاطبان پرشماری دارند. پاورچین، شبهای برره، مرد هزار چهره، جایزه بزرگ و قهوه تلخ از ساخته های مهران مدیری است که هم آن‌ها را کارگردانی کرده و هم به عنوان بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. مهران مدیری چندین سال مجری برنامه دورهمی شبکه نسیم بود اما سال گذشته از صداوسیما خداحافظی کرد و هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی برنامه اسکار را می سازد. 

روزبه جدیدالاسلام، عکاس ویژه رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم، تصاویری قدیمی از مهران مدیری، بازیگر سینما و تلویزیون در دیدار جمعی از هنرمندان با محمود احمدی‌نژاد در سال ۱۳۹۰ منتشر کرده است، بنابر آنچه جدیدالاسلام روایت کرده، در این تصاویر یکی نفر از همراهان مهران مدیری، گویا دوست نداشته است که قابی از مهران مدیری در این مراسم به ثبت برسد و با قرار گرفتن در مقابل این بازیگر مانع از عکس گرفتن این عکاس شده است. همچنین زبان بدن مهران مدیری هم نشان از آن دارد که از گرفته شدن تصاویرش رضایت ندارد.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/277l6v

پربیننده ترین




اخبار داغ