محمود احمدی نژاد| محمود احمدی نژاد انتخابات 1403| همسر محمود احمدی نژاد

بیانیه محمود احمدی نژاد درباره کاندیدای اصلح | حمایت احمدی نژاد از این کاندیدای ریاست جمهوری

محمود احمدی نژاد بعد از رد صلاحیتش با انتشار یک بیانیه حمایتی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد.
کد خبر: 47102
بیانیه محمود احمدی نژاد درباره کاندیدای اصلح | حمایت احمدی نژاد از این کاندیدای ریاست جمهوری

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران است. محمود احمدی نژاد در سال های 1384 تا 1392 به عنوان رئیس جمهور کشور و پیش از آن به عنوان شهردار تهران شناخته می شد. محمود احمدی نژاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1403 ثبت نام کرد اما باز هم رد صلاحیت شد.

دفتر محمود احمدی نژاد با صدور بیانیه‌ای، هرگونه حمایت و جانبداری او از هر یک از کاندیدا‌های انتخابات پیش رو را قویا تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر محمود احمدی نژاد با صدور بیانیه‌ای، هرگونه حمایت و جانبداری او از هر یک از کاندیداهای انتخابات پیش رو را قویا تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است:

طی روزهای اخیر بعضی از افراد و جریان‌های سیاسی با بیان اظهاراتی خلاف واقع و صدور بیانیه‌هایی جعلی چنین وانمود می‌کنند که جناب آقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت می‌کنند.

بدین وسیله به اطلاع عموم مردم شریف ایران می‌رساند که جناب آقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات پیش رو مطلقا و قطعا از هیچ فرد و هیچ جریانی حمایت نکرده و نخواهند کرد.

بدیهی است هر نوع سوء استفاده و به هر ترتیب و شکل از نام و محبوبیت ایشان در رقابت‌های انتخاباتی مصداق بارز بی‌اخلاقی و دروغ‌پردازی است.

۲۷خرداد ۱۴۰۳

 

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/277anv

پربیننده ترین




اخبار داغ