لیلا اوتادی| عکس لیلا اوتادی| لیلا اوتادی و همسرش

لیلا اوتادی مامان این فرشته زیباست | عکس عروسی لیلا اوتادی و اولین ویدئو از دخترش

لیلا اوتادی برای اولین بار ویدئویی از خواهرزاده اش منتشر کرد و به او ابراز علاقه کرد.
کد خبر: 365
لیلا اوتادی مامان این فرشته زیباست | عکس عروسی لیلا اوتادی و اولین ویدئو از دخترش

لیلا اوتادی ازجمله بازیگرانی است که تیپ و استایلش و حواشی که پیرامونش وجود دارد همواره در فضای مجازی وایرال می شود. از شایعه ازدواج گرفته تا جنجال‌های دستمزد، لیلا اوتادی با دو و نیم میلیون فالور را هر چند وقت یک بار سر زبانها می اندازد. لیلا اوتادی در آخرین فعالیتش جلوی دوربین، اجرای برنامه چیدمانه را برعهده داشت که با استقبال مواجه شد. 

لیلا اوتادی از جمله بازیگرانی است که همواره اخبار و حواشی پیرامون او داغ بوده است. یکی از موضوعات مهم پیرامون لیلا اوتادی، بحث ازدواج اوست.

آخرین بار لیلا اوتادی خودش به بحث ازدواجش دامن زد زمانی بود که عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌داد به جرگه متأهلین پیوسته است.

البته طرفدارانش از این موضوع مطمئن نبودند تا این‌که برخی هنرمندان از جمله شراره رخام برای اوتادی کامنت گذاشتند و این موضوع را به او تبریک گفتند. رخام نوشت: مبارک باشه فرشته زیبا، با آرزوی بهترینهای دنیا برای تو یه عالم خوشبختی.  

با این وجود هیچ گاه مشخص نشد که خانم اوتادی واقعا ازدواج کرده و اگر ازدواج کرده همسرش کیست و چرا چیزی در مورد او نمی‌گوید و یا اصلا بحث ازدواج مطرح نبوده و این عکس احتمالا مربوط به گریم و لباس یک فیلم یا سریال بوده است.

2018-05-19+09
رونمایی لیلا اوتادی از خواهرزاده زیبایش

لیلا اوتادی برای اولین بار ویدئویی از خواهرزاده اش منتشر کرد و به او ابراز علاقه کرد. لیلا اوتادی همراه با انتشار این ویدئو نوشت: چند لحظه عشق. نورای خوشگل خاله لیلاش رو ببینید و لذت ببرید.

برخی از کاربران نوشته اند داشتن خواهرزاده برای افرادی که هنوز مادر نشده اند دقیقا لذت بچه دار شدن را دارد و گویی خواهرزاده مثل دختر خود آدم می ماند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/r3qz93

پربیننده ترین




اخبار داغ