علی دایی| علی دایی و همسرش| علی دایی و مونا فرخ آذری

طلا فروشی لاکچری علی دایی و همسرش در الهیه تهران| طراحی جواهرات این گالری توسط همسر علی دایی انجام می شود

طلافروشی علی دایی و همسرش در الهیه تهران مورد توجه ثروتمندان و سلبریتی ها قرار گرفت.
کد خبر: 10991
طلا فروشی لاکچری علی دایی و همسرش در الهیه تهران| طراحی جواهرات این گالری توسط همسر علی دایی انجام می شود

علی دایی از اسطوره های بزرگ فوتبال کشورمان است که با تلاش و کوشش شخصی به شهرت و محبوبیت دست یافته است. علی دایی متولد 14 بهمن 1348 است و امروز مصادف با سالروز تولد ۵۴ سالگی او در سال 1402 است. علی دایی اسطوره فوتبال ایران است که در بین مردم به خصوص جوانان دهه 60 طرفداران بسیاری دارد. محبوبیت علی دایی به حدی است که بعد از خداحافظی از فوتبال همچنان مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳با مونا فرخ آذری ازدواج کرده است. حاصل این زندگی مشترک دو دختر است که دنیز 17 سال دارد و در انگلیس درس می‌ خواند. نورا هم 12 سال دارد و کنار علی دایی است.

مونا فرخ آذری همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان‌سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد،او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران های پدرخوب متعلق به وی است.او بعنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می‌کند.

در این راستا ویدئویی از طلافروشی لاکچری علی دایی در الهیه تهران وایرال شده است که مدیریت آن برعهده همسر علی دایی است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4vp5b4
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ