لیلا حاتمی| لیلا حاتمی و همسرش| همسر لیلا حاتمی

بی تابی و گریه شدید لیلا حاتمی برای مادرش| سکانس این فیلم به واقعیت تبدیل شد

بازنشر سکانسی از فیلم ستایش‌شده «در دنیای تو ساعت چند است» (صفی یزدانیان) که لیلا حاتمی برای مادرش سوگواری و بی‌تابی می‌کند، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
کد خبر: 43337
بی تابی و گریه شدید لیلا حاتمی برای مادرش| سکانس این فیلم به واقعیت تبدیل شد

لیلا حاتمی از جمله بازیگران زن است که به واسطه بازی در نقش های ماندگاری در فیلم های جدایی نادر از سیمین و رگ خواب به  عنوان ستاره سینما در دهه های مختلف شناخته می شود. لیلا حاتمی فرزند زنده یاد علی حاتمی است و بازیگری را در آثارش پدرش از کودکی آغاز کرد. لیلا حاتمی همسر علی مصفا بازیگر مشهور است و مادر او، زری خوشکام هم بازیگر است.

سکانسی از گریه‌های تلخ لیلا حاتمی برای مرگ مادرش در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» وایرال شده است. در این فیلم زری خوشکام نقش مادر لیلا حاتمی را ایفا می‌کرد. بعد از سالها این سکانس تلخ امروز به واقعیت تبدیل شد.

زری خوشکام معروف به زهرا حاتمی مادر لیلا حاتمی و همسر علی حاتمی جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در ۷۷ سالگی درگذشت و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

در میان اخبار

بازنشر سکانسی از فیلم ستایش‌شده «در دنیای تو ساعت چند است» (صفی یزدانیان) که لیلا حاتمی برای مادرش سوگواری و بی‌تابی می‌کند و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است را باهم ببینیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4mmm5b

پربیننده ترین




اخبار داغ