قیمت گوشت قرمز| قیمت گوشت گوسفندی| قیمت گوشت امروز

قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه 13 تیر 1403 | ثبات قیمت در بازار گوشت و مرغ

قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ امروز 13 تیر ۱۴۰۳، اعلام شد.
کد خبر: 48582
قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه 13 تیر 1403 | ثبات قیمت در بازار گوشت و مرغ

قیمت گوشت قرمز در دو سال اخیر با افزایش شدید همراه شده است. قیمت گوشت قرمز در نیمه سال گذشته به بیش از 600 هزار تومان رسید و پس از آن به ثبات نسبی رسید.  چندی پیش رئیس شورای تامین کنندگان دام از کاهش قیمت گوشت قرمز خبر داد اما بار دیگر قیمت گوشت با افزایش مواجه شد.

بازار گوشت و دام تهران امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۱۰ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۸۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 77,379 تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,410 تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، 305 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی 110 هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و 680 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی 350 هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 365 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jmr6p
منبع خبر: تیتر کوتاه

پربیننده ترین




اخبار داغ