سردار آزمون| سردار آزمون و همسرش| خانه سردار آزمون

ملاقات جالب سردار آزمون بلاگر مشهور در ایتالیا| پیراهن تیم ملی ایران هدیه سردار آزمون به بلاگر معروف

سردار آزمون پس از بازی دیشب تیمش ملاقات جالبی داشت.
کد خبر: 12107
ملاقات جالب سردار آزمون بلاگر مشهور در ایتالیا| پیراهن تیم ملی ایران هدیه سردار آزمون به بلاگر معروف

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران و مهاجم ایرانی رم است که اکنون در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برای باشگاه فوتبال آ.اس. رم ایتالیا بازی می کند. سردار آزمون در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌ است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. سردار آزمون دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران پس از علی دایی است. سردار آزمون در سال 1398 و در سن 25 سالگی با دختری به نام  آناهیتا کریمی ازدواج کرد. همسر سردار آزمون متولد اواخر دهه 70 است و به فعالیت در رشته مدلینگ و زیبایی می پردازد. همسر آزمون به دور از تمام حواشی دنیای سلبریتی ها زندگی می‌کند و عکس های او در کنار سردار آزمون توسط برخی صفحات مجازی منتشر شده است.

ملاقات جالب سردار آزمون با بلاگر مشهور در ایتالیا خبرساز شده است.

تیم رم ایتالیا شب گذشته در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف برایتون انگلیس رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد. سردار آزمون در دقایق پایانی این دیدار وارد زمین شد و اولین بازی خود در لیگ اروپا را برای رم انجام داد.

تایو کیمورا بلاگر مشهور ژاپنی که پیش از این در اردوی تیم ملی ایران هم حضور یافته بود، دیشب در ورزشگاه المپیکو دیدار رم را تماشا کرد و پس از بازی هم ملاقاتی با سردار آزمون داشت. ستاره ایرانی هم پیراهن تیم ملی ایران با امضای خودش را به او هدیه داد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4dked2

پربیننده ترین




اخبار داغ