سالار عقیلی| سالار عقیلی اصالتا اهل کجاست| جدیدترین آلبوم سالار عقیلی

واکنش سالار عقیلی به انتشار نماهنگ رهایی برای شهادت رئیس جمهور| ماجرای استفاده غیرقانونی از صدای سالار عقیلی

سالار عقیلی خواننده با انتشار پستی در اینستاگرام ادعا کرد که از صدای برای حادثه سقوط بالگرد استفاده «غیرقانونی» شده است.
کد خبر: 44855
واکنش سالار عقیلی به انتشار نماهنگ رهایی برای شهادت رئیس جمهور| ماجرای استفاده غیرقانونی از صدای سالار عقیلی

سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی ایرانی است که گروه راز و نیاز را تشکیل داده است. سالار عقیلی همراه این گروه کنسرت های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده است. سالار عقیلی در دهه 70 با حریر شریعت زاده ازدواج کرده است و حاصل زندگی آنها پسری به نام ماهور است. حریر شریعت نوازنده ایرانی است و سازهای تخصصی او، پیانو و دف هستند. نکته جالب درباره سالار عقیلی این است که هیچ اثری مختص خود ندارد و تمام آثارش باز خوانی آثار دیگران است.

در روزهای اخیر ویدئویی به عنوان «نماهنگی برای رئیس جمهور شهید» با صدای سالار عقیلی منتشر شد که انتشار دهندگان آن مدعی بودند که توسط سالار عقیلی برای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور خوانده شده است. حالا سالار عقیلی خواننده با انتشار پستی در اینستاگرام خبر داد که از صدای او استفاده «غیرقانونی» شده است.

عقیلی نوشت که ترانه رهایی در سال 1399 و برای سریال شاهرگ ساخته و خوانده شده است و بدین ترتیب  نماهنگ رهایی ارتباطی به حادثه  سقوط بالگرد ندارد.

 سالار عقیلی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: قطعه رهایی مربوط به سریال شاهرگ می باشد که در سال 1399 منتشر شده. به خاطر استفاده غیر قانونی از صدای بنده توسط شخصی به نام محمدرضا شفیعی مجبور شدم این پست را بگذارم که شما مردم عزیز و مهربان کشورم در جریان قرار بگیرید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4dj65p
منبع خبر: عصر ایران

پربیننده ترین




اخبار داغ