ابراهیم رئیسی| شهادت ابراهیم رئیسی| سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی

زندگینامه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی | روایتی از زندگی هشتمین رئیس‌ جمهور ایران

ویدئویی از زندگینامه شهید خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پربازدید شد.
کد خبر: 43851
زندگینامه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی | روایتی از زندگی هشتمین رئیس‌ جمهور ایران

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت، پس از افتتاح سد قیز قلعه سی به منظور افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شد اما بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

در نتیجه این سانحه تلخ، ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز و امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیسی در این پرواز به شهادت رسیدند.

زندگینامه شهید آیت الله ابراهیمی رئیسی

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی، چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کار‌های زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کار‌های تحسین برانگیز دولت خواندند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48l6ll

پربیننده ترین




اخبار داغ