حمله ایران به اسرائیل| جنگ ایران و اسرائیل| جنگ ایران اسرائیل

حمله ایران به اسرائیل آغاز شد | شلیک موشک ها و پهبادهای ایرانی به اسرائیل +جزئیات

این خبر به صورت لحظه به لحظه بروزرسانی می شود.
کد خبر: 32247
حمله ایران به اسرائیل آغاز شد | شلیک موشک ها و پهبادهای ایرانی به اسرائیل +جزئیات

حمله ایران به اسرائیل ساعاتی قبل با پرتاب ده ها پهباد به سمت اسرائیل آغاز شد. پس از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، ایران تاکید کرد که از اسرائیل انتقام خواهد گرفت و گفته شده بود که حمله ایران به اسرائیل قریب الوقوع است. اکنون پس از گذشت 12 روز حمله ایران به اسرائیل آغاز شده است.

گزارش لحظه به لحظه حمله ایران به اسرائیل:

02:20 جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با حضور نتانیاهو در تل‌آویو آغاز شده است. الجزیره خبر داده شورای جنگ اسرائیل در پناهگاه زیرزمینی در مقر وزارت جنگ در تل‌آویو تشکیل جلسه داد. (منبع: ایسنا)

01:48 یک منبع آگاه در نیروهای مسلح گفت: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود.

01:37 همزمان با حملات انتقامی ایران با شلیک صدها موشک و پهپاد به سمت اراضی اشغالی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تا دقایقی دیگر درباره موضع واشنگتن سخنرانی خواهد کرد.

01:30 سالاری نسب مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل اظهار داشت: ما مشکلی بابت تامین بنزین نداریم. بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند. (منبع: مهر)

 01:20 برخی منابع آگاه خبری دقایقی پیش از شلیک موج نخست موشک‌های بالستیک ایران به سمت اهدافی در عمق اراضی اشغالی خبر دادند. شبکه‌های مختلف صداوسیما از ساعاتی قبل، از آغاز حملات پهپادی و موشکی در پاسخ به حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت‌رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه خبر داد. (منبع: مهر)

01:05 رسانه‌های رژیم اسرائیل مدعی‌اند که نیروهای الحشد الشعبی عراق به دنبال آغاز عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه این رژیم در وضعیت آماده باش قرار گرفته‌اند. (منبع: تسنیم)

00:48 رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه، در حال حاضر هیچ هواپیما و جنگنده اسرائیلی بر فراز نوار غزه وجود ندارد. گفته شده تخلیه آسمان غزه از جنگنده‌های اسرائیلی به دلیل تهدید ایران و آغاز حملات پهپادی از ایران صورت گرفته است.

00:35 زیر امور خارجه در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در گفت وگو تلفنی با وزرای خارجه کشورهای هلند، بلژیک و قبرس تأکید کردم که به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است. (منبع: مهر)

00:20 شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد برخی گزارش‌ها از آغاز شلیک موشک‌های کروز توسط ایران پس از حملات پهپادی حکایت دارد. (منبع: مهر)

00:15 خبرها از شهرهای اشغالی ساحلی در اراضی اشغالی حاکیست که به دستور مقامات این رژیم مناطق ساحلی این رژیم از جمله بندر حیفا، نتانیا، هرتسیلیا و بندر اشدود همزمان با اوضاع امنیتی ویژه بسته اعلام شده است. (منبع: مهر)

00:08 شبکه خبری المیادین شنبه شب در گزارشی از اوضاع غیر عادی و امنیتی فوق العاده در فلسطین اشغالی به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که فردا فرودگاه بن گوریون با ترافیک مسافری با بیش از ۵۵ هزار مسافر قصد خروج از اسرائیل خواهند داشت و فردا به علت دستورالعمل‌های جبهه داخلی شلوغ‌ترین روز فرودگاه خواهد بود. (منبع: مهر)

23:58 خبرگزاری رسمی عراق به نقل از وزیر حمل و نقل این کشور اعلام کرد که حریم هوایی عراق بسته شده و تمام پروازها متوقف شده است. (منبع: ایسنا)

23:42 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تمام نیروهای آن در آماده باش کامل قرار دارند و مدعی شد ده‌ها هواپیما به عنوان بخشی از آمادگی برای حمله ایران، در پرواز هستند. (منبع: تسنیم)

23:36: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ پهپادی ایران به حمله دمشق را تأیید کرد و گفت ده‌ها پهپاد به سمت فلسطین اشغالی پرتاب شده است. (منبع: تسنیم)

23:30 گروه انتقام جویان سایبری مسئولیت  قطع برق در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله شهرهای بیت شمش، تل‌آویو، روش‌هاعین، آراد، مودیعین، بئرشوع، نتانیا و… را برعهده گرفت. (منبع: تسنیم)

23:27 شبکه خبر به نقل از روابط عمومی سپاه اعلام کرد که عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی از دقایقی پیش آغاز شد در این عملیات ده‌ها فروند پهپاد انتحاری از ایران به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. (منبع: تسنیم)

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zkjna

پربیننده ترین




اخبار داغ