شخصیت شناسی| شخصیت شناسی mtbi| تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی تصویری| گربه از پله ها به سمت پایین می رود یا به سمت بالا؟

این آزمون هایی که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند.
کد خبر: 42365
تست شخصیت شناسی تصویری| گربه از پله ها به سمت پایین می رود یا به سمت بالا؟

شخصیت شناسی که زیر شاخه علم روانشناسی است شامل ابعاد مختلفی از جمله تفکرات، احساسات، اراده، و تعاملات اجتماعی می‌شود. شخصیت شناسی به بررسی رفتاراهای افراد می پردازد و شخصیت انسان ها را در دسته بندی های مختلف قرار داده و هر کدام از آنها را از جنبه های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. شخصیت شناسی افراد یکی از رایج ترین نوع شناخت شخصیت هاست که البته جنبه سرگرمی هم دارد.

منظور ما از تست روانشناسی تصویری مجموعه ای از تصاویری است که از طریق آن می توانیم اطلاعاتی را در مورد خود کسب کنیم. البته تست های تصویری در روانشناسی فقط مربوط به تست شخصیت یا خودشناسی نمی شوند بلکه آزمون هایی نظیر تست هوش تصویری، تست حافظه تصویری، تست هوش هیجانی تصویری نیز جزء این دسته قرار خواهند گرفت. منظور ما در این مطلب از تست روانشناسی تصویری همان تست شخصیت شناسی تصویری است.

 آیا گربه از پله ها به سمت پایین می رود یا به سمت بالا؟

پاسخ تست

 من احساس می کنم گربه از پله ها به سمت بالا می رود: شما فردی سطحی، نامنظم، انتقادناپذیر و محافظه کار می باشید. به همین خاطر اکثر مواقع در زندگی شخصی خود شخصی نامرتب و بی نظم نشان داده می شوید و از سوی دیگر سعی می کنید مسائل روزانه تان را خیلی عمیق ننگرید و بیشتر به فکر این باشید که لحظات را با شادی های سطحی و کم عمق تجربه کنید.

 من احساس می کنم گربه از پله ها به سمت پایین می رود:  شما فردی به شدت حواس جمع، باهوش و با تمرکز بالا می باشید. در حقیقت شما همیشه در اکثر کارهای روزمره همه جوانب یک قضیه را با دقت زیاد می نگرید که این مساله باعث می شوند کمتر در امورات زندگی دچار خطا و اشتباه شوید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qean9

پربیننده ترین




اخبار داغ