خجالت نکش 2 | دانلود فیلم خجالت نکش 2 | بازیگران خجالت نکش 2

زمان اکران فیلم کمدی خجالت نکش 2 | داستان فیلم کمدی قنبر و صنم لو رفت!

فیلم سینمایی خجالت نکش 2 با بازی درخشان احمد مهرانفر و شبنم مقدمی، با داستانی جذاب و البته به شکلی متفاوت آماده اکران شد.
کد خبر: 45114
زمان اکران فیلم کمدی خجالت نکش 2 | داستان فیلم کمدی قنبر و صنم لو رفت!

فیلم کمدی خجالت نکش 2 به کارگردانی رضا مقصودی به زودی به چرخه اکران اضافه خواهد شد. فیلم خجالت نکش ۲ به صورت یک مینی سریال ۸ قسمتی و فیلم سینمایی پخش خواهد شد. فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی با پایان مراحل فنی، آماده اکران در سینما‌های سراسر کشور است و پس از آن به صورت مینی سریال با ۸ قسمت در شبکه نمایش خانگی به نمایش درمی آید.

تیرماه 1402 اعلام شد نسخه سریالی «خجالت نکش» مجوز ساخت را ساترا دریافت کرده است، اکنون پس از شش سال، قرار است قسمت دوم این فیلم در سینماها به نمایش دربیاید.

قسمت اول این فیلم با موضوع فرزندآوری، سال 97 اکران شد و با جذب حدود 520 هزار تماشاگر و تقریبا چهار میلیارد و 373 میلیون تومان فروش، موفقیت عجیب و غریبی در گیشه به دست نیاورد.

"خجالت نکش 1" در سال 1396 تولید شد و برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر 36 به نمایش درآمد و موفق شد در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن (با بازی شبنم مقدمی) و طراحی لباس (توسط رعنا امینی) نامزد و در رشته بهترین کارگردانی فیلم، جایزه سیمرغ بلورین را کسب کند.

از میان بازیگران قسمت اول، تنها شبنم مقدمی و احمد مهرانفر به عنوان بازیگران اصلی فیلم در «خجالت نکش 2» حضور دارند. سعید امیرسلیمانی، بهاره کیان‌افشار و بهرنگ علوی نیز بازیگران جدید قسمت دوم هستند.

با توجه به حضور رقیب مهمی مانند «تگزاس 3»، کار «خجالت نکش 2» برای فروش بالا، سخت است.

داستان فیلم خجالت نکش ۲

داستان فیلم خجالت نکش ۲ درباره داستان قنبر (احمد مهران‌فر) و صنم (شبنم مقدمی) است که در ادامه ماجرا‌های قسمت اول این فیلم، اتفاقات تازه‌تری در زندگی مشترک‌شان رخ می‌دهد. خجالت نکش۲ در روستایی در جاده چالوس فیلمبرداری شده است.

زمان اکران فیلم خجالت نکش

طی روزهای گذشته، قرارداد اکران پنج فیلم ثبت شد و آثار جدیدی به چرخه اکران اضافه شد.علاوه بر «تگزاس 3»، یک کمدی دنباله‌دار دیگر یعنی «خجالت نکش 2» نیز در نوبت اکران است.

زمان اکران فیلم خجالت نکش ۲ به طور دقیق مشخص نیست و قرار است این فیلم پس از اکران در سینماها، در شبکه نمایش خانگی به صورت سریال منتشر شود.

تعداد قسمت سریال خجالت نکش ۲

تعداد قسمت سریال خجالت نکش ۲، در ۸ قسمت است، اما زمان هر قسمت هنوز اعلام نشده است.

بازیگران فیلم خجالت نکش ۲

 احمد مهران‌فر، شبنم مقدمی،  میثاق جمشیدی؛  سعید امیرسلیمانی،  شادی احدی‌فر در نقش شهربانو،  مازیار مهرگان،  بهرنگ علوی،  بهاره کیان افشار،  اورانوس قوامی 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3npxlo

پربیننده ترین




اخبار داغ