رضا داوودنژاد| علت درگذشت رضا داوودنژاد| همسر رضا داوودنژاد

برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت رضا داوودنژاد در منچستر| تاریخ و ساعت دقیق مراسم چهل زنده یادرضا داوودنژاد

بعد از گذشت 40 روز از درگذشت رضا داوودنژاد، مونا داوودنژاد دختر عموی این بازیگر با انتشار یک پست از برگزاری مراسم چهلم این بازیگر جوان در شهر منچستر خبر داد.
کد خبر: 42686
برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت رضا داوودنژاد در منچستر| تاریخ و ساعت دقیق مراسم چهل زنده یادرضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد چندی پیش در حضور جمع قابل توجهی از هنرمندان و مردم در منزل ابدی اش آرام گرفت. رضا داوودنژاد که با چهره خندانش شناخته می شد از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون بود. رضا داوودنژاد در روز 13 فروردین بر اثر نارسایی کبد دار فانی را وداع گفت. رضا داوونژاد فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان مشهور و برادر زهرا و علی داوودنژاد بود.

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران که ۱۳ فروردین ماه به دلیل عوارض عفونت خونی از دنیا رفت و روز شنبه ۱۸ فروردین ماه کنار مادربزرگش احترام‌سادات حبیبیان (مامان آتی) به خاک سپرده شد.

حالا بعد از گذشت 40 روز از درگذشت رضا داوودنژاد، مونا داوودنژاد دختر عموی این بازیگر با انتشار یک پست از برگزاری مراسم چهلم این بازیگر جوان در منچستر خبر داد.

در میان اخبار

مونا داوونژاد در این پست نوشت:

از شما دوستان و آشنایان دعوت به عمل می آید که برای تسکین درد ابدی ما در مراسم چهل در تاریخ 17 می (جمعه) از ساعت 5 بعدازظهر تا 7 در سالن مجموعه یاران حضور یافته تا یاد و خاطره آن مرحوم زنده شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3nprrg

پربیننده ترین




اخبار داغ